اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی اردبیل اعلام کرد

بهره‌برداری از 7 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی اردبیل گفت: تاکنون 7 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری از 7 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر پارس‌آباد اظهار داشت: تاکنون 7 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل و در مقاطع مختلف به بهره‌برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: در کنار افتتاح این تعداد واحد مسکونی مهر تا پایان امسال 3 هزار واحد دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسد تا شاهد افتتاح 10هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال 90 در استان اردبیل باشیم.
باباخانی به تاکید استاندار اردبیل مبنی بر ساخت مسجد و مدرسه در تمام مجتمع‌های مسکونی مهر خاطر نشان کرد: در این زمینه تأمین زمین مورد نیاز انجام شده و با تزریق اعتبار ملی و استانی می‌توان این واحدها را احداث و راه‌اندازی کنیم.
این مسئول به برخی دلایل کندی اجرای مسکن مهر پارس‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: اگر برخی اختلاف نظرها کنار گذاشته شود و تعاونی‌های مسکن با همدلی بیشتر در مسیر خانه‌دار شدن اهالی پیش بروند، موانع برطرف شده و کار احداث و اجرای مسکن مهر سرعت مناسب و شتاب مطلوب می‌گیرد.
وی از ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر 32 هزار واحد مسکن مهر به صورت 99 ساله و خود مالکین احداث می‌شود که اولویت وزارت راه و شهرسازی نیز تأمین تسهیلات مورد نیاز و ساخت و ساز مسکن مهر به صورت خود مالکین است.
به گزارش فارس، مدیرکل مسکن و شهرسازی اردبیل با اشاره به تصمیم‌گیری شورای مسکن استان در افزایش وام مسکن مهر پارس‌آباد از 20 به 25 میلیون تومان گفت: این افزایش به شرطی محقق می‌شود که طرح مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد شدت و سرعت مناسبی داشته باشد.
باباخانی با بیان این‌که زمین مورد نیاز برای احداث و اجرای خدمات و زیرساخت‌های عمومی در طرح‌های مسکن مهر در اختیار دستگاه‌های مربوطه گذاشته شده است بر تکمیل زیرساخت‌های لازم در پروژه مهر پارس‌آباد تاکید کرد.
وی همچنین از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست با تکمیل طرح‌های مسکن مهر به سرعت اجرای تأسیسات را بدون وقفه ادامه دهند.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول