اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد:

پرداخت 64 درصد از مطالبات شرکت گاز گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: شرکت گاز این استان 592 میلیارد ریال مطالبات دارد که 64 درصد آن تاکنون پرداخت شده است.

پرداخت 64 درصد از مطالبات شرکت گاز گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضان‎علی سنگدوینی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: مطالبات شرکت گاز از بخش صنایع 78 میلیارد ریال بود که 78 درصد وصول شده است و در بخش دولتی میزان مطالبات 140 میلیارد ریال بود که 70 درصد آن پرداخت شده‎ است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت 138 میلیارد ریال از مشترکان گاز سی ان جی مطالبات دارد، تصریح کرد: 70 درصد این مطالبات پرداخت شده، همچنین مطالبات این شرکت از بخش صنایع 78 میلیارد ریال بود که 78 درصد آن وصول شده ‎است.
سنگدوینی، میزان مطالبات بخش خانگی را 72 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 88 درصد این مطالبات صورت شده است.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان بیان داشت: در بخش نیروگاهی نیز 28 میلیارد تومان این شرکت مطالبات دارد که تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.
وی اظهار داشت: علاوه بر بخش نیروگاه‎ها، 81 درصد مطالبات پرداخت شده‎ است و با بخش نیروگاه‎ها 64 درصد پرداخت‎ها تاکنون انجام شده است.
سنگدوینی با اشاره به اقدامات این شرکت در فصل سرما اذعان داشت: برای اینکه مردم در فصل سرما دغدغه نداشته باشند و نگرانی در این راستا کمتر شود امسال علاوه بر ایجاد زیرساخت‎ها و خطوط تغذیه برای جلوگیری از افت فشار برخی از ایستگاه‎ها را نیز تقویت کرده‎ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: تاکنون ایستگاه‎های علی‎آبادکتول، گالیکش، کلاله و مینودشت را تقویت کرده‎ایم و تقویت ایستگاه‎های یساقی و نوکنده نیز را در برنامه داریم.
وی با بیان اینکه در موقع تقویت ایستگاه‎ها گاز خانه‎های مردم قطع نمی‎شود، تصریح کرد: برای تقویت ایستگاه‎ها تمهیداتی صورت می‎گیرد و برای اینکه از قطع گاز جلوگیری شود ایستگاه‎ها موقتا جابه‎جا می‎شوند.
سنگدوینی با اشاره به کشف ذخایر گازی در دریایی خزر گفت: با توجه به اینکه کاهش سرانه مصرف گاز را داشته‎ایم اما روند مصرف‌کنندگان این موهبت الهی هر روز رو به افزایش است و کشف این ذخایر گازی می‎تواند کمک بسیاری به استان‎های شمالی کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول