اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان:

خط اتوبوسرانی مسکن مهر کاشان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه از راه‌اندازی خط اتوبوسرانی مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

خط اتوبوسرانی مسکن مهر کاشان راه‌اندازی شد
محسن عرفان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با افتتاح فاز اول مسکن مهر کاشان و استقرار ساکنان مسکن مهر سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه و اختصاص پنج دستگاه اتوبوس کار خدمات‌رسانی به ساکنان مسکن مهر کاشان را آغاز کرد.
وی افزود: سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه روزانه 22 سرویس از ساعت 6:30 دقیقه تا 20:15 دقیقه
کار سرویس‌دهی به شهروندان ساکن مسکن مهر کاشان را انجام می‌دهد.
عضو اتحادیه اتوبوسرانی کشور خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی کاشان و حومه از مبدأ میدان کمال‌الملک به مسکن مهر کاشان و بالعکس، سرویس‌دهی به ساکنان مسکن مهر کاشان را انجام می‌دهد.
عرفان در ادامه از ساماندهی و بهره‌برداری از پنج ایستگاه اتوبوس شهری در سطح کاشان خبر داد و افزود: در طرح ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در شهرستان کاشان تاکنون پنج ایستگاه اتوبوس شهری در میدان 15 خرداد مقابل مجتمع سینمایی بهمن، خیابان شهید رجایی سه‌راه میرعماد، چهارراه آیت‌الله کاشان خیابان شهید بهشتی، چهارراه آیت‌الله کاشانی خیابان آیت‌الله کاشان و میدان کمال‌الملک ساماندهی شده است.
وی همچنین با اشاره به افتتاح پنج ایستگاه مکانیزه اتوبوس شهری تا پایان ماه جاری اظهار داشت: ایستگاه‌های میدان 15 خرداد خیابان 22 بهمن، میدان ولی عصر (عج) بلوار شهید مطهری، میدان امام حسین، خیابان امیرکبیر، باغ تاریخی فین کاشان و پارک نرگس تا پایان ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
به گفته وی با بهره‌برداری از این پنج ایستگاه مکانیزه، تعداد ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس شهری کاشان به 10 ایستگاه افزایش می‌یابد.
عرفان تصریح کرد: ایستگاه‌های مکانیزه سرپوشیده، مجهز به وسایل سرمایشی، گرمایشی و با استفاده از شیشه‌های سکوریت، دوربین‌های مدار بسته، درب الکترونیکی، تلویزیون LCD، بردهای اطلاع‌رسانی تبلیغاتی و ارائه رایگان محصولات فرهنگی است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس شهری کاشان مجهز به سیستم GPS است، گفت: با مجهز شدن ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس، زمان رسیدن اتوبوس‌های در مسیر به ایستگاه اعلام می‌شود.
به گفته وی ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس شهری کاشان از بهترین نوع ایستگاه‌های اتوبوس شهری در کشور است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان همچنین حذف بلیط کاغذی اتوبوس و جایگزینی بلیط کارت الکترونیکی را یکی از اقدامات سازمان اتوبوسرانی کاشان برای صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ و کاغذ و رفاه شهروندان اعلام کرد.
عرفان همچنین اجرای برنامه زمانبندی برای تمامی خطوط اتوبوسرانی شهرستان کاشان را در صرفه‌جویی از وقت شهروندان حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: با اجرای برنامه زمان‌بندی اتوبوس‌های شهری در تمام خطوط، ساعت حرکت اتوبوس‌ها از ایستگاه مبدأ تا ایستگاه مقصد مشخص شده و شهروندان بر اساس ساعت رسیدن اتوبوس‌ها وقت خود را تنظیم می‌کنند.
وی تعداد اتوبوس‌های فعال سازمان اتوبوسرانی کاشان را 140 اتوبوس اعلام و اضافه کرد: طول عمر اتوبوس‌های شهری در کشور 10 سال است و ناوگان اتوبوسرانی شهرستان کاشان با کمتر از پنج سال عمر، جوان‌ترین ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول