اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

یک هزار واحد مسکن مهر پارس‌آباد امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ‌یک هزار واحد مسکن مهر پارس‌آباد امسال افتتاح می‌شود.

یک هزار واحد مسکن مهر پارس‌آباد امسال افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات جوانان در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: عرصه انتخابات در انقلاب اسلامی ما نه به عرصه جدل و مقابله و رویارویی کاندیداها بلکه به عرصه نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده که مؤلفه‌های آن قانونمداری و حفظ سلامت انتخابات است.
وی با بیان این‌که این انقلاب از همان روزهای نخست مورد سخت‌ترین هجمه و تهدید دشمنان و افراد کوردل بوده است، تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران صلابت و جاودانگی خود را از دو عنصر حضور مردم و ولایت‌پذیری آنها دارد که اگر در ادامه این مسیر این دو عنصر حفظ شود راه عبور و گذر ما بسیار راحت و سهل می‌شود.
کریمی صاحب اصلی این انقلاب را آحاد مردم و حضور ماندگار آنها در صحنه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: در سال‌های اخیر نه تنها میزان مشارکت مردم کاهش نیافته است بلکه با خدمات عدالت‌محورانه دولت زمینه حضور مردم در عرصه‌های مختلف تقویت شده است.
این مسئول با اعلام این‌که دولت خدمتگزار روی مهم‌ترین دغدغه جوانان که همان تأمین مسکن است، دست گذاشته است، خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مسکن مهر بسیاری از این مشکلات و معضلات برطرف شده و یا در آستانه رفع شدن است.
وی از این حرکت به عنوان شاهکار اقدامات دولت خدمتگزار یاد کرد و ادامه داد: با فرهنگ‌سازی‌ها و برخی اقدامات پیش زمینه‌ای شاهد احیای سنت حسنه ازدواج در کشورمان بودیم تا یکی از مهم‌ترین دغدغه جوانان در حوزه اجتماعی برطرف شده و آسیب‌ها و نارسایی‌های متعدد به حداقل برسد.
کریمی با قدردانی از ساخت مسکن و نظارت مستمر بر ‌واحدهای مسکن مهر در شهرهای مختلف به ویژه پارس‌آباد اضافه کرد: طرح مسکن مهر این شهرستان در قالب 7 هزار واحد و در فضای 100 هکتار در دست اقدام است.
‌فرماندار پارس‌آباد از افتتاح یک هزار و 20 واحد از این مجموعه مسکن ساخته شده تا پایان امسال خبر داد و گفت: هم اکنون یک هزار و 300 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد در دست اجرا است.
کریمی در پایان همچنین ضرورت احداث مدرسه، مسجد و مراکز خدماتی و بهداشتی را در قالب مسکن مهر یادآور شد و افزود: به یقین این کار باید در اولویت طرح‌ها و برنامه‌ها باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول