اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست شرکت ملی گاز:

رضایتمندی خانواده‌های شاغل در مناطق عملیاتی در شرکت گاز

خبرگزاری فارس: رئیس حراست شرکت ملی گاز گفت: رضایتمندی خانواده‌های شاغل در مناطق عملیاتی نفت و گاز امری مهم است و تاثیر مستقیمی بر تولید و تامین گاز کشور دارد.

رضایتمندی خانواده‌های شاغل در مناطق عملیاتی در شرکت گاز
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، هوشنگ حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران اظهار داشت: شرکت ملی گاز خدمات زیاد و ارزنده‌ای به مردم کشور ارائه می‌کند و این امر در فصل زمستان با کیفیت مطلوبی انجام شده است.
رئیس حراست شرکت ملی گاز با اشاره به خدمات ارزشمند شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران افزود: رضایتمندی خانواده‌های شاغل در مناطق نفت و گاز امری مهم است و تاثیر مستقیمی بر تولید و تامین گاز کشور دارد.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش ساکنین شهرک‌های مسکونی همواره مورد تاکید بوده و باید در این راستا از تمام پتانسیل‌های موجود بهره گرفت.
رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از اظهارات خود به جایگاه ویژه حراست در امنیت و آسایش خانواده‌ها اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های جدیدی که دراین راستا در حال شکل‌گیری است؛ خواستار توجه بیش از پیش به این موضوع شد.
مدیر عامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران نیز به تشریح مهم‌ترین وظایف شرکت خدمات غیر صنعتی پرداخت و با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تامین آب مصرفی شهرک توحید، به جدی بودن مشکل کمبود آب در منطقه اشاره کرد.
محمد مهدی هاشمی افزود: با توجه به کاهش چشمگیر نزولات جوی و افزایش مصرف از مخازن زیرزمینی آب در دشت جم و ریز، برنامه‌ریزی‌هایی در راستای کنترل شدید آب مصرفی صورت گرفته است.
 وی گفت: این موضوع در جلسه مدیران ارشد شرکت ملی نفت در منطقه که در منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد نیز مطرح شده و کارگروهی برای بررسی و ارایه راه حل در این زمینه تشکیل شده است.
بررسی وضعیت سرویس‌های خدمات رفاهی از قبیل مسافرت‌های زمینی، هوایی، تورهای مسافرتی و جشن‌ها نیز در این نشست مطرح شد. 
بررسی وضعیت آموزشی در مدارس غیر انتفاعی و دولتی در شهرک توحید و همچنین آماری از دانش‌آموزان و نحوه تعامل با آموزش و پرورش منطقه نیز ازدیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول