اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

واگذاری 240 واحد مسکن مهر در پیرانشهر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 240 واحد مسکن مهر دهه فجر امسال در پیرانشهر واگذار می‌شود.

واگذاری 240 واحد مسکن مهر در پیرانشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل محبت‌خواه ظهر امروز در بازدید معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی از پروژه‌های عمرانی پیرانشهر اظهار داشت: مسکن مهر مهم‌ترین پروژه برای ساخت مسکن و واگذاری آن به اقشار کم درآمد جامعه است از این رو باید روند پیشرفت کار سریع باشد.
وی با بیان اینکه مسکن مهر از اولویت‌ها و دغدغه اصلی دولت بوده است افزود: در حال حاضر این طرح از سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی است و در این راستا، 240 واحد مسکن مهر در شهرستان پیرانشهر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیده و واگذار می‌شود.
محبت‌خواه با بیان اینکه 240 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر به متقاضیان بدون مسکن در پیرانشهر واگذار می‌شود گفت: این واحدها در زمینی به مساحت دو هکتار و در قالب چهار تعاونی محلی آخرین مراحل ساخت خود را طی می‌کند و با تکمیل آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار پیرانشهر نیز با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، 32 پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی در پیرانشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
اروج مجاهدی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده ادامه داد: 54 میلیارد و 469 میلیون ریال برای ساخت این پروژه‌ها هزینه شده است.
وی اضافه کرد: واحد تولیدی آجر سفالی، طرح آبرسانی به دو روستا، توسعه شبکه تلفن روستایی و برق‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
مجاهدی با اشاره به نقش مؤثر دولت‌ در شکوفایی اقتصادی و توسعه عمرانی این شهرستان خاطر نشان کرد: جابه‌جایی روستاییان واقع در حوضه سد سیلوه، تکمیل کمربندی پیرانشهر، احداث بیمارستان 64 تخت‌خوابی و کمک به عمران شهری از اولویت‌های اجرایی پیرانشهر است که تأمین اعتبار مورد نیاز سبب شتاب بیشتر این طرح‌ها می‌شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول