اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهروندان آبپخشی در گفت‌وگو با فارس مطرح کردند

حفاری‌های شرکت گاز معضل بزرگی در آبپخش است

خبرگزاری فارس: شهروندان آبپخشی در گفت‌وگو با فارس اعتراض خود نسبت به فعالیت‌های پیمانکار گاز که مشکلاتی برای آنها بوجود آورده را مطرح کردند و از طولانی شدن این وضعیت انتقاد کردند.

حفاری‌های شرکت گاز معضل بزرگی در آبپخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، ‌مدت شش ماه از فعالیت شرکت گاز در آبپخش می‌گذرد و در این مدت این شرکت اقدامات مطلوبی برای خدمات‌رسانی به شهروندان آبپخشی و گازرسانی به خانه‌های شهر آبپخش انجام داده، ولی با این وجود شهروندان آبپخشی انتقادات و گلایه‌های فراوانی از فعالیت‌های پیمانکار شرکت گاز دارند.
یکی از عواملی که اعتراض شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته، طولانی‌ شدن مدت تخریب کوچه‌ها و معابر شهر پس از حفاری‌ها و مشکلاتی است که برای شهروندان به وجود آمده است.
یکی از شهروندان آبپخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش گفت: حفاری‌های که در کوچه‌ها ایجاد می‌شود رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل می‌سازد و این امر تا مدت‌ها باقی است و رفت و آمد شهروندان آبپخشی را دچار مشکل می‌سازد.
محمد مرادی افزود: چاله‌هایی که پس از حفاری و نصب لوله‌های شبکه انتقال گاز در آبپخش ایجاد می‌شود تا مدت‌ها در کوچه‌هاست و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند و از شهرداری انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به لکه‌گیری کوچه‌ها و معابر پس از اجرای عملیات گازرسانی اقدام کند.
شهروند دیگری بیان داشت: در شرایطی که پیشرفت تکنولوژی و فناوری بسیار سریع است و زندگی انسان‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده هرگونه ایجاد اختلال در تکنولوژی می‌تواند برای شهروندان مشکل‌آفرین باشد.
جواد راهنما ابراز داشت: در اثر فعالیت پیمانکار شرکت گاز در انتهای کوچه شهید خیراندیش آبپخش در یکی از روزها شاهد قطعی هفت ساعته برق و در مرحله‌ای دیگر شاهد قطعی چندروزه تلفن‌های منازل بوده‌ایم که اعتراض شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته است.
شهروند دیگر آبپخش نیز گفت: مسئولان باید به فکر بهبود وضعیت باشند و رهاسازی خیابان‌ها و توجه نکردن به وضعیت موجود، مردم را نگران کرده و مردم از شرکت گاز و شهرداری انتظار اقدامات لازم را دارند.
کورش رضایی اضافه کرد: تمام کوچه‌ها و معابر دارای چاله و چوله است و کانال‌های حفاری شده کماکان پابرجا هستند و چهره شهر را نازیبا کرده است.
شهردار آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش در ارتباط با وضعیت حفاری‌ها در کوچه‌ها و معابر شهر آبپخش بیان داشت: شهرداری آبپخش لکه‌گیری کوچه‌ها و معابر شهری را یکی از اولویت‌های خود قرار داده و بلافاصله پس از اتمام فعالیت حفاری در کوچه‌ها توسط پیمانکار مربوطه به رفع مشکل اقدام می‌کنیم.
سید محمود موسوی یادآور شد: حجم زیاد لکه‌گیری یکی از مواردی است که شهرداری با آن دست و پنجه نرم‌ می‌کند، ولی با این وجود از تمام توان برای لکه‌گیری کوچه‌های شهری به منظور رفاه و آسایش شهروندان آبپخشی بهره‌ جسته‌ایم.
موسوی اذعان داشت: آسفالت برخی از کوچه‌ها و خیابان‌های شهر آبپخش در برنامه کاری شهرداری آبپخش است که پس از حفاری اتمام حفاری‌های شرکت گاز این پروژه‌ها آغاز خواهند شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول