اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد

بهینه‏سازی شبکه‏های برق گرمسار/تامین برق مسکن مهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از بهینه‏سازی شبکه‏های توزیع برق در شهرستان گرمسار و تامین برق واحدهای مسکونی مهر در این شهرستان خبر داد.

بهینه‏سازی شبکه‏های برق گرمسار/تامین برق مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدمحمد موسوی‏زاده ظهر امروز در ‌دیدار با فرماندار شهرستان گرمسار در این باره اظهار کرد: شهرستان گرمسار از نظر مصرف انرژی و برق‌رسانی در جایگاه قابل توجهی در استان سمنان قرار دارد.
وی ادامه داد: حدود 75 درصد انرژی مورد نیاز شهرستان گرمسار در امور مختلف تولیدی مصرف می‏شود و صنعت و کشاورزی بیشترین انرژی را در این شهرستان به کار می‏گیرند که این نشان‏دهنده پیشرفت این بخش‏ها در گرمسار است.
موسوی‏زاده بیان کرد: بیش از 47.8 درصد از انرژی مورد نیاز شهرستان گرمسار صرف امور صنعتی می‏شود.
وی افزود: همچنین 26.7 درصد انرژی موجود در گرمسار در بخش کشاورزی مصرف شده و این ترکیب مصرف مثبت، نشان‏دهنده جهت‏گیری توسعه شهرستان گرمسار به سمت تولید است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: گرمسار هم‏اکنون در برنامه‏ریزی‏ها و طرح‏های این شرکت به منزله قطب انرژی استان سمنان بوده و در این حوزه بسیار تاثیرگذار به شمار می‏رود.
وی ادامه داد: از مجموع مشترکان برقی که در استان سمنان از انرژی الکتریکی بهره‏مند هستند، 14 درصد به شهرستان گرمسار اختصاص دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: این تعداد از مشترکان برق، 22 درصد انرژی استان سمنان را مصرف می‏کنند.
موسوی‏زاده در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تامین برق طرح‏های مسکن مهر در جای جای استان سمنان همواره در اولویت است و در شهرستان گرمسار نیز این رویکرد باید جای خود را باز کند.
وی عنوان کرد: زیرساخت‏های لازم برای برق‌رسانی به طرح‏های مسکن مهر در استان سمنان فراهم شده است و به یاری خداوند متعال، در کم‏ترین زمان ممکن انشعاب‏های درخواستی متقاضیان به آنها واگذار می‏شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در ادامه از اجرای موفقیت‏آمیز طرح ساماندهی و بهینه‏سازی شبکه‏های توزیع برق در شهرستان گرمسار خبر داد.
موسوی‏زاده خاطرنشان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرایی شده و کاهش تلفات شبکه‏های برق‌رسانی، بهسازی تاسیسات توزیع برق و رفاه حال مردم را به همراه داشته است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول