اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسته‏های بهداشتی در مناطق محروم شاهرود توزیع شد

خبرگزاری فارس: بسته‏های بهداشتی و درمانی به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود در مناطق محروم شاهرود توزیع شد.

بسته‏های بهداشتی در مناطق محروم شاهرود توزیع شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، بسته‏های بهداشتی و درمانی توسط بسیج سازندگی و جامعه پزشکی شاهرود در مناطق محروم منطقه طرود توزیع شد.
حمید خوشقدم، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود هدف از توزیع این بسته‏ها را خدمت به مناطق محروم و ترویج فرهنگ بهداشت فردی عنوان کرد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود افزود: این بسته‏ها شامل 32 قلم جنس از قبیل انواع مواد ضدعفونی و لوازم اولیه امدادی و رادیو و چراغ‏قوه بوده که بین 142 خانوار روستاهای محروم منطقه طرود در بخش مرکزی شاهرود توزیع شده است.
وی در ادامه افزود: این بسته‏ها توسط قرارگاه خاتم‏الانبیا و قرب کوثر سپاه تهیه شده و برای خانواده‏های روستاهای فاقد خانه بهداشت و محروم در اختیار بسیج سازندگی قرار گرفت که با کمک بسیج جامعه پزشکی در بین خانوارهای مناطق محروم توزیع شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود عنوان کرد: در توزیع این بسته‏های بهداشتی، از مرکز بهداشت شهرستان و عضو بسیج جامعه پزشکی نیز حضور داشتند و با حضور در مناطق محروم در خصوص نحوه استفاده از این بسته دارویی و بهداشتی نکات مورد نیاز خانواده‏ها را به آنها ارائه کردند.
خوشقدم در پایان خاطرنشان کرد: بسته‏های توزیع شده در روستاهای فاقد خانه بهداشت شامل سرتخت، سراجی، کلاته میرزا، چشمه‌سفید، رزه، زرکی، گندی، بیدستان و مهدی‏آباد منطقه طرود انجام گرفته است.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول