اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان جم خبر داد

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 50 هزار نفر در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان جم از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 50 هزار نفر در شهرستان جم خبر داد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 50 هزار نفر در شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد قاسمی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان جم اظهار داشت: برای بهبود شاخص‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان در سال‌های گذشته فعالیت خوبی انجام گرفته و البته با وجود تلاش زیادی که داشته‌ایم هنوز نیز کمبودهایی مشاهده می‌شود.
وی افزود: تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی را با توجه به امکانات و توانمندی‌های موجود در دستور کار داریم که این امر در افزایش شاخص‌های بهداشتی تاثیرگذار است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان جم از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 50 هزار نفر در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: رضایت‌مندی مردم و مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی مهم‌ترین اولویت کارکنان شبکه بهداشت است.
قاسمی همچنین ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل و ارائه آماری از بیماری‌های قلبی عروقی در سطح استان و شهرستان، پیشنهادات شبکه بهداشت و درمان را برای اجرای برنامه‌های هفته اطلاع‌رسانی تغذیه سالم و کاهش بیماری‌های قلبی عروقی بیان کرد.
وی در ادامه بر لزوم ورزش همگانی تاکید کرد و یادآور شد: از تربیت‌بدنی شهرستان می‌خواهیم برنامه پیاده‌روی خانوادگی و کارمندان ادارات را در ایام مختلف سال اجرا کند.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم عنوان کرد: بهبود بهداشت در مدارس اهمیت زیادی دارد و مقرر شده که کارشناسان شبکه بهداشت بصورت منظم از مدارس بازدید و گزارش نواقصات را به فرمانداری و آموزش و پروش اعلام کنند.
قاسمی در ارتباط با برنامه‌های هفته اطلاع‌رسانی تغذیه گفت: شبکه بهداشت و درمان در هفته اطلاع‌رسانی تغذیه، بسته‌های آموزشی را بین گروه‌های مختلف توزیع خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان جم نیز با تبیین اهمیت موضوع رعایت بهداشت در حفظ سلامت همگان بر آمادگی همکاری خود و دیگر روحانیون و مبلغین در راستای ترویج فرهنگ تغذیه سالم و راه‌های مقابله با بیماری‌های قلبی عروقی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام محمد گنجی اذعان داشت: اسلام به مسئله سلامتی و بهداشت اهمیت زیادی می‌دهد و بزرگان دین همواره بر رعایت پاکیزگی و رعایت بهداشت تاکید کرده‌اند.
در این نشست سایر مسئولان نیز آمادگی خود را برای همکاری با بهداشت و درمان در راستای بهبود وضعیت بهداشتی ابراز کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول