اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل صورت گرفت

بازدید استاندار اردبیل از ساخت کارخانه شیر‌آلات بهداشتی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از عملیات ساخت بزرگ‌ترین کارخانه شیرآلات بهداشتی خاورمیانه در گرمی بازدید کرد.

بازدید استاندار اردبیل از ساخت کارخانه شیر‌آلات بهداشتی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که پیش از ظهر امروز انجام شد، سید حسین صابری احداث چنین مجموعه‌ای را افتخاری بزرگ برای صنایع تولیدی استان اعلام کرد.
وی از مدیران استان خواست نسبت به تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های این کارخانه تلاش کنند.
استاندار اردبیل ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال را از بزرگ‌ترین مزایای این کارخانه عظیم بیان کرد و گفت: در کنار رونق اقتصادی، این مجموعه می‌تواند به اشتغالزایی جوانان بیکار این منطقه کمک کند که از سرمایه‌گذار این طرح انتظار داریم بیشتر کارکنان این مجموعه به شکل بومی استخدام شده و به کارگیری شوند.
این مسئول اولویت استان را در برنامه‌ریزی بودجه‌ای سال آینده تکمیل طرح‌‌های نیمه تمام اعلام کرد و افزود: در این تکمیل پروژه‌ها طرح‌هایی در اولویت است که از پیشرفت بالای 50 درصد برخوردارند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عملیات اجرایی کارخانه شیر‌آلات بهداشتی گرمی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت 34 هکتار و زیربنای 60 هزار متر مربع اوایل سال جاری آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت 70 درصد کار در حال انجام است که در صورت بهره‌برداری از آن زمینه اشتغال 2 هزار و 700 نفر فراهم می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید نماینده مردم شهرستان گرمی نیز به قابلیت‌های متعدد این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در برنامه کوتاه مدت ما ایجاد فرصت اشغال 6 هزار بیکار با احداث و تکمیل کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک مدنظر است.
ولی اسماعیلی تصریح کرد: در بلند مدت نیز احداث دو کارخانه مادر را با مشارکت بخش خصوصی در هدف‌گذاری‌های اصلی خود قرار دادیم که یکی از این واحدها تکمیل فازهای بعدی کارخانه شیرآلات بهداشتی است که با دایر شدن 100 سوله و سرمایه‌گذاری میلیاردها تومان آورده و تسهیلات بانکی یکی از عظیم‌ترین مجموعه‌های صنعتی در منطقه خواهد بود.
وی یکی دیگر از این مجموعه‌ها را کارخانه تولید سدیم اعلام کرد و گفت: این کارخانه در پنج هکتار زمین در حال اجراست که فاز اول آن سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که فرصت اشغال 750 نفر را نیز مهیا می‌کند.
استاندار اردبیل همچنین از چند طرح عمرانی نیمه تمام گرمی بازدید کرد و خواستار تکمیل این طرح‌ها و پروژه‌ها شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول