اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر:

عملیات اجرایی مرکز بهداشتی دوراهک دهه فجر آغاز می‌‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: مراحل تجهیز کارگاه برای احداث مرکز بهداشتی درمانی دوراهک انجام شده است و دهه فجر امسال کلنگ احداث این مرکز به زمین زده می‌شود.

عملیات اجرایی مرکز بهداشتی دوراهک دهه فجر آغاز می‌‌شود
حسن فخرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این مرکز با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی ساخته می‌شود و شامل ساختمان مرکز ، خانه پزشک و سرایداری است.
وی ضمن تشکر از حاج خلیل دوراهکی خیر سلامت روستای دوراهک به نقش خیرین در ایجاد مرکز بهداشتی درمانی اشاره کرد و اظهار داشت: خیر سلامت حاج خلیل دوراهکی با اهدای 3 هزار و 521 مترمربع زمین علاوه بر اجر معنوی، با کمک به دانشگاه علوم پزشکی موجب تسریع در ایجاد مرکز بهداشتی درمانی در روستای دوراهک شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه ارائه خدمات خانه بهداشت با انتقال آن به مرکز بهداشتی درمانی ادامه دارد، افزود: در صورتی که زمین دیگری توسط خیرین اهدا شود دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم برای تامین اعتبار و احداث آن در محل اهدایی را دارد.
وی در ارتباط با بازدیدهای بهداشتی به ویژه بازدید از نانوایی‌ها گفت: از آنجا که یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه دسترسی به آب و غذای سالم است بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به صورت ویژه و مستمر انجام می‌شود که نانوایی‌ها نیز هر هفته توسط همکاران پر تلاش بهداشت محیط مورد بازدید قرار می‌گیرند و گزارش بازدید آن نیز برای بررسی در کمیسیون تعزیرات آرد و نان به فرمانداری ارسال می‌شود.
وی ادامه داد : شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی مراتب را به مراکز بهداشتی درمانی مربوطه و یا به سامانه تلفنی 09678 ستاد فوریت سلامت و محیط کار وزارت بهداشت و درمان و یا به سامانه پیامک شبکه بهداشت و درمان به شماره 10008223803 اطلاع دهند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در ارتباط با وضعیت دندانپزشک، پانسیون پرسنل و ساختمان مرکز بهداشتی درمانی آبدان گفت: با تامین نیروی دندانپزشک واحد دندانپزشکی مرکز در تمام ایام فعال می‌شود و مطب آن بعد از ظهر آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان است.
وی ادامه داد: با تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز، پانسیون پرسنل بهسازی می‌شود و قسمتی از حیاط مرکز که محوطه سازی نشده است پس از خاکبرداری، عملیات محوطه‌سازی آن در سال جاری آغاز می‌شود. 
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول