اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز خبر داد

حمایت از شاعران و نویسندگان حوزه جنگ در البرز

خبرگزاری فارس: معاون ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: هنرمندانی که در حوزه ادبیات دفاع مقدس فعال هستند از سوی این اداره حمایت می‌شوند.

حمایت از شاعران و نویسندگان حوزه جنگ در البرز
ابراهیم رجوانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند که حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا اقدامی ارزشمند و در ردیف ایثار و فداکاری شهداست.
وی تصریح کرد: این رهنمود ولی امر مسلمین در خود پیام‌های ظریف بسیاری داشته و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و همچنین حوزه دفاع مقدس باید با تمام توان برای تحقق اهداف و برطرف شدن دغدغه‌های معظم‌له فعالیت کنند.
رجوانی تاکید کرد: پیام شهدا و امام شهیدان یک پیام ماندگار در تاریخ است و باید نسل به نسل و سینه به سینه به آیندگان به ویژه جوانان و نوجوانان منتقل شود.
وی ادامه داد: برای انجام این وظیفه خطیر زبان هنر یکی از موثرترین ابزارهایی است که می‌توانیم از آن بهره گرفته و جوانان و نوجوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکردند، با استفاده از هنر فاخر با آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و ایثارگران آشنا می‌شوند.

* نسل جوان انقلابی‌تر از نسل اول انقلاب است 
معاون ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به برخی دروغ‌ پردازی‌های ضدانقلاب و دشمنان خارجی نظام گفت: آنها تلاش بسیاری برای جدایی جوانان از انقلاب داشته و تصور می‌کنند که نسل جوان ما با نسل اولی‌های انقلاب تفاوت دارند.
رجوانی تاکید کرد: به فضل الهی تمام این تلاش‌ها خنثی شده و امروز جوانان و نوجوانان ایران اسلامی انقلابی‌تر و ولایی‌تر از نسل اولی‌ها هستند.
 
* لزوم حمایت دستگاه‌های فرهنگی از هنرمندان انقلابی
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید هنرمندانی که به دنبال حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس هستند مورد حمایت دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرند، گفت: در همین زمینه اقدامات خوبی از سوی معاونت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز صورت گرفته است.
رجوانی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما حمایت از هنرمندان فعال در این حوزه است و توانستیم بسیاری از آثار این هنرمندان که اکثر آنها از جوانان هستند را به دست چاپ بسپاریم.
وی در پایان تاکید کرد: این معاونت از آثار فاخر حوزه دفاع مقدس حمایت کرده و امیدواریم در آینده نزدیک جوانان هنرمند بیشتری را تشویق به قلم‌زنی در این حوزه کنیم.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول