اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان نکا خبر داد

اعزام 800 دانش‌آموز نکایی به مناطق جنگی جنوب

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان نکا با اشاره به اعزام 800 دانش‌آموز دختر به مناطق جنگی گفت: این دانش‌آموزان در قالب دو کاروان در بهمن و اسفندماه سال جاری با 19 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

اعزام 800 دانش‌آموز نکایی به مناطق جنگی جنوب
حمید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا با اشاره به اعزام بیش از یک‌هزار دانش‌آموز نکایی به راهیان نور و جنوب کشور اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور، اشاعه فرهنگ شهادت در مقابله با جنگ نرم است.
وی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی در انتقال فرهنگ رزمندگان حاضر در جبهه نقش موثری داشته است و این مسائل را می‌توان در بازگشت دانش‌آموزان از این سفر معنوی مشاهده کرد.
احمدی با بیان اینکه انتقال فرهنگ شهادت به جامعه امروز از ضرورت‌های لازم برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی است، تصریح کرد: راهیان نور در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز جامعه ضروری است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین شاخصه راهیان نور ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت فقیه است.
مسئول بسیج دانش‌آموزی نکا همچنین با اشاره به وجود راویان در این مناطق جنگی، گفت: راویان فتح در واقع نمایشگر صحنه‌های ناب دفاع مقدس هستند و به نوعی جنگ را به‌صورت نرم‌افزاری در اختیار ما قرار می‌دهند.
احمدی اضافه کرد: مطالعه آثار ارزشمند دفاع مقدس همانند گنجینه درس و تجربه در مأنوس شدن با شهدا و شناخت آگاهانه اندیشه متعالی آنها موثر است و باید در این رابطه با تمام توان تلاش کنیم.
وی همچنین از اعزام روحانی همراه هر گروه و اتوبوس راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: اعزام روحانی به همراه کاروان راهیان نور در افزایش بصیرت بسیار موثر است و موجب تقویت روحیه جوان می‌شود.
مسئول بسیج دانش‌آموزی نکا با اشاره به اعزام 800 دانش‌آموز دختر به مناطق جنگی نیز یادآور شد: این دانش‌آموزان در قالب دو کاروان در بهمن و اسفندماه سال جاری با 19 دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند و به همراه هر اتوبوس نیز یک خواهر طلبه اعزام می‌شود.
به گفته احمدی، بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان واحد عملی درس آمادگی دفاعی ویژه دانش آموزان پایه دوم متوسطه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول