اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شهر تهران انجام می‌شود

اعطاء گواهی‌نامه آموزش ترافیک به دانش‌آموزان جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 گفت:‌ تمام دانش آموزان تحت آموزش در بوستان ترافیک گواهی نامه آموزش ترافیک دریافت می‌کنند.

اعطاء گواهی‌نامه آموزش ترافیک به دانش‌آموزان جنوب تهران
علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اعطاء گواهی‌نامه آموزش ترافیک به دانش آموزان جنوب تهران خبر داد و اظهار داشت: تمام دانش آموزان تحت آموزش بوستان ترافیک پس از سه دوره آموزشی در هر سال تحصیلی گواهی نامه آموزش ترافیک دریافت می‌کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه گواهی‌نامه آموزشی به دانش‌آموزانی تعلق می‌گیرد که در سه دوره آموزشی بوستان ترافیک به مدت 9 ساعت در سال تحصیلی جاری شرکت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی 14 هزار نفر از دانش آموزان این منطقه تحت آموزش ترافیکی قرار گرفته‌اند و همچنان این سلسله آموزش‌ها ادامه دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه گروه آموزشی مستقر در بوستان ترافیک طرح منطقه 20، ترافیک 1400 را بر اساس اصول کاملا استاندارد به شهروندان ارائه می‌دهد، تصریح کرد: گروه آموزشی مورد اشاره در دومین جشنواره بهترین‌ها برای غنچه‌های شهر که مهرماه سال جاری در بوستان گفت‌وگو برگزار شد موفق به کسب مقام نخست شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت آموزش به دانش‌آموزان گفت: آموزش‌های بوستان ترافیک در دو بخش «از خانه تا مدرسه» و «از مدرسه تا بوستان ترافیک»، به صورت آموزش غیر مستقیم و با استفاده از تکنیک‌های هنر و خلاقیت در قالب یک برنامه پنج ساله اجرا می‌شود که برای هریک از دانش آموزان طی این مدت 54 ساعت آموزشی در نظر گرفته شده است.
اسفراینی‌نژاد عنوان کرد: این آموزش‌ها در قالب شعر، فیلم، کاردستی، سفال، مسابقه، بازی و کتاب همراه با اهدای هدایا و جوایز و به صورت کاملا رایگان است و دانش‌آموزان از کلاس اول ابتدایی تا ششم دبستان می‌توانند به صورت انفرادی و یا گروهی از این دوره‌ها و همچنین امکانات این مرکز استفاده کنند.
معاون شهردار منطقه 20 در خاتمه تصریح کرد: پارک آموزش ترافیک در مساحت حدود یک هکتار در شهرری، خیابان سلمان‌فارسی، جنب بوستان دانش واقع شده است و در آن شبکه‌ بزرگراهی، معابر، بلوارهای شریانی، معابر بن بست، میدان‌ها، تقاطع، گذرگاه‌های عابر پیاده و ساختمان های اداری و آموزشی و امکاناتی از قبیل 20 دستگاه خودرو کوچک و 30 دستگاه دوچرخه تعبیه شده است.
انتهای پیام/و۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول