اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر لزوم آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب تاکید کرد.

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری سه‌شنبه شب در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان دهه فجر از کمیته‌های تاثیر گذار این مجموعه محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه این کمیته در همه شهرهای استان فعال است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: سازمان آموزش و پرورش علاوه بر برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی، این دهه را فرصت مغتنمی برای انتقال ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌داند.
وی با تاکید بر تبیین آرمان‌های امام خمینی (ره) در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این راستا از سوی سازمان آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.
نظری از آماده بودن شیوه‌نامه اجرایی برنامه‌های دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر احصا شده و 12 تا 22 بهمن ماه سال‌جاری در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در شیوه‌نامه سازمان آموزش و پرورش سیاست‌های اجرایی برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است، یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف اندیشیده شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بر لزوم آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: باید برنامه‌های این دهه به تبیین آرمان‌های انقلاب بپردازند.
وی از برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با دهه فجر از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد و بیان داشت: اختصاص موضوع انشا به انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های این اداره محسوب می‌شود.
نظری برگزاری برنامه‌های منسجم و متمرکز را از برنامه‌های سازمان آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های منسجم کیفیت آن را افزایش می‌دهد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در همه شهرهای استان برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه برنامه‌های این دهه انجام شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و افزود: همه فرهنگیان و دانش‌آموزان در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول