اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

بارش برف دانش‌آموزان خراسان رضوی را راهی خانه‌هایشان کرد

خبرگزاری فارس: بارش شدید برف که از اوایل امروز در خراسان رضوی آغاز شده سبب راهی شدن دانش‌آموزان برخی از شهرستان‌های این استان شد.

بارش برف دانش‌آموزان خراسان رضوی را راهی خانه‌هایشان کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، دقایقی پیش سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی با ارسال پیامک خبر از تعطیلی برخی از مقاطع در بعضی از شهرستان‌های استان داد.
بنا بر این گزارش، دانش‌آموزان نوبت بعدازظهر مقطع ابتدایی شهرستان‌های چناران و زاوه با توجه به بارش شدید برف تعطیل است.
همچنین مدارس نوبت بعدازظهر مقاطع ابتدایی و راهنمایی مناطق هفت‌گانه مشهد و تبادکان، قوچان نیشابور و خوشاب نیز تعطیل شده‌اند.
این گزارش حاکی است، برف محورهای اصلی خراسان رضوی را سفیدپوش و لغزنده کرده است.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام کرد، با توجه به بارش برف در محورهای منتهی به مشهد، چناران، سبزوار، سرولایت، قوچان، نیشابور، بجستان، زاوه، جوین، جغتای، تربت‌حیدریه به ویژه در گردنه‌های کبکان و تیوان در شهرستان درگز، گردنه مزداوند در شهرستان سرخس، محور تربت‌حیدریه-نیشابور، محور بردسکن ـ سبزوار و محور کاشمر ـ نیشابور، رفت و آمد در این مسیرها به کندی صورت می‌گیرد و رانندگان ملزم به استفاده از زنجیر چرخ و لاستیک ایمن هستند.
 بر اساس این گزارش، بارش باران در محورهای منتهی به صالح آباد، کاشمر و محولات باعث لغزندگی جاده‌ها شده و رانندگان باید با رعایت قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه در این مسیرها تردد کنند.
 وضعیت سایر مسیرهای استان عادی است و رفت و آمد در آنها به صورت روان جریان دارد و نیروهای راهداری در تمام محورهای استان برای تامین امنیت تردد مسافران به صورت فعال حضور دارند.
 مرکز اطلاعات راه‌های خراسان رضوی از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند خواست قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 3411000-0511 از آخرین وضعیت مسیر تردد خود اطلاع یابند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول