اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی:

ایجاد اردوگاه‌های زمستانه در مشهد سبب افزایش دانش‌آموزان زائر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اگر اردوگاه‌های زمستانه در مشهد دایر شود، تعداد بیشتری از دانش‌آموزان در زمستان هم به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

ایجاد اردوگاه‌های زمستانه در مشهد سبب افزایش دانش‌آموزان زائر می‌شود
محمد ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سالانه یک میلیون زائر از سراسر کشور به مشهد دعوت می‌شوند که در این حرکت دانش‌آموزان غیر استانی به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه اگر اردوگاه‌های زمستانه در مشهد دایر شود، تعداد بیشتری از دانش‌آموزان در زمستان هم به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند افزود: امیدوار هستیم اردوگاه ملی دانش‌آموزی در مشهد با حمایت استانداری از بودجه زیارت فراهم شود.
محمدی خاطرنشان کرد: در قاسم‌آباد 70 هکتار زمین و در منطقه طرق در 27 هکتار از مجموع فضاهای اردوگاهی دانش‌آموزی تا به حال آماده شده است و در صورت فراهم شدن اعتبارات اردوگاه زمستانه هم برای دانش‌آموزان سراسر کشور فراهم می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه طرح زیارت اولی‌ها با همکاری خبر آستان قدس رضوی امسال 18هزار دانش‌آموز مشرف به زیارت امام رضا(ع) شدند، افزود: 600 میلیون تومان از هزینه اجرای طرح اوقات فراغت از محل خودیاری دانش‌آموزان فراهم می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: برای پر کردن طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان 4‌هزار مربی آزاد را در 2هزار و 500 پایگاه اوقات فراغت به کار گرفتیم که به دلیل کمبود اعتبارات هنوز حق‌الزحمه آنها را پرداخت نکردیم.
محمدی با بیان اینکه با یک میلیارد و 300 میلیون تومان از اعتبارات، فقط توانسته‌ایم 45 درصد اوقات فراغت دانش‌آموزان را پوشش دهیم، افزود: تعطیلی پنج‌شنبه فرصت طلایی است و لازمی است برای پرکردن این پنجره، اولیا و مربیان دانش‌آموزان و مسئولان ذی‌ربط برای پرکردن پنجره، بسیج شوند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: برنامه استخرها با تقاضای دانش‌آموزان برای اینکه هفته‌ای یک بار از استخرها استفاده کنند، مناسب نیست.
محمدی افزود: 14 استخر در استان داریم که برای همکاران فرهنگی 44 استخر مورد نیاز است با وجود 86هزار همکار فرهنگی این تعداد کافی نیست و 75 استخر در مشهد مورد نیاز است و 17 استخر در سطح استان خراسان داریم که با آموزش و پرورش طرف قرارداد هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول