اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه علمی‌کاربردی بهزیستی دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه علمی‌کاربردی بهزیستی دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه علمی‌کاربردی بهزیستی دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اکبر گرگوری‌مطلق بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات دانشگاه علمی‌کاربردی دشتستان اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و پژوهشی امری مهم در توسعه‌یافتگی جوامع مختلف است و تقویت مراکز دانشگاهی باید در اولویت کار مسئولان باشد.
مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با ارایه گزارش از فعالیت مرکز آموزشی علمی‌کاربردی بهزیستی استان، هدف از راه‌اندازی این مرکز را تاثیر در افزایش دانش و توان کار تخصصی کارکنان بهزیستی و تربیت افراد متخصص در حوزه مشاغل بهزیستی ذکر کرد.
گرگوری‌مطلق، توجه به امر آموزش و ارتقاء سطح علمی افراد را متناسب با گستره فعالیت‌های بهزیستی و لزوم ارتقاء سطح کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف بسیار ضروری و لازم دانست.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی مرکز آموزش علمی‌کاربردی یکی از نیازهای ضروری این استان بوده و از اقدامات افتخار آمیز بهزیستی استان محسوب می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مرکز از مهر ماه89 با دو رشته تربیت‌مربی پیش دبستانی و اصلاح و تربیت فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون گسترش خوبی داشته است.
گرگوری‌مطلق از راه‌اندازی 6 رشته در دانشگاه علمی‌کاربردی بهزیستی دشتستان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر 250 دانشجو در رشته‌های مددکاری اجتماعی، امور اداری، مربی کودک، تربیت مربی پیش دبستانی و اصلاح تربیت بصورت ترمی و پودمانی در این مرکز مشغول به تحصیل هستند و از بهمن ماه سال‌جاری نیز رشته آسیب‌شناسی اجتماعی در سطح کارشناسی افزوده خواهد شد که در مجموع شاهد ایجاد شش رشته تحصیلی در این دانشگاه هستیم.
امام جمعه برازجان نیز کار در بهزیستی را بسیار معنوی و مقدس ذکر کرد و با اشاره به دیدگاه اسلام و قرآن و اهل‌بیت ( ع) گفت: خداوند متعال برای خدمت‌رسانی و توجه به ایتام و نیازمندان و معلولین، ارزش زیادی قایل شده و لحظه لحظه کار در بهزیستی و خدمت به جامعه هدف این سازمان همراه با پاداش و اجر دنیوی و اخروی است.
حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: بهزیستی استان تاکنون قدم‌های بسیار مهم و موثری در راستای خدمت به افراد و خانواده‌های تحت پوشش برداشته است.
امام جمعه برازجان همچنین در ارتباط با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش علمی‌کاربردی بهزیستی، این حرکت را از اقدامات شایسته و بسیار خوب بهزیستی در راستای تقویت بنیه علمی و عملی کارکنان و تربیت نیروهای بومی توانمند ذکر کرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول