اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور انجام شد

راه‌اندازی دستگاه بالانس قطعات دوار در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول پارس‌جنوبی از راه‌اندازی دستگاه بالانس قطعات دوار در پارس جنوبی خبر داد.

راه‌اندازی دستگاه بالانس قطعات دوار در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عباس حمیدی ظهر یکشنبه در بازدید از پالایشگاه فاز اول پارس جنوبی اظهار کرد: پارس‌جنوبی در مسیر رشد و توسعه در حرکت است و به‌ویژه در دو سال اخیر اقدامات مهمی انجام گرفته است.
وی افزود: با وجود تحریم‌های مختلف شاهد تلاش و فعالیت شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان صنعت نفت در این منطقه هستیم و موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شده است.
سرپرست تعمیرات ابزار دقیق پالایشگاه اول پارس‌جنوبی از راه‌اندازی دستگاه بالانس قطعات دوار در پارس‌جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در صنعت نفت کشور دستگاه بالانس قطعات دوار به همت متخصصان تلاشگر شرکت مجتمع گاز پارس‌جنوبی تعمیر و راه‌اندازی شد.
حمیدی تصریح کرد: تعمیر دستگاه بالانس قطعات دوار به مدت یک هفته و با مطالعه دقیق و بررسی کابین الکترونیکی ریسک انجام شده و در حال حاضر این دستگاه نتیجه بالانس را با دقت و کیفیت بالایی نمایش می‌دهد.
مسئول تعمیرات ماشین ابزار کارگاه مرکزی مجتمع گازی نیز در این بازدید بیان کرد: دستگاه بالانس قطعات دوار از مهم‌ترین و حساس‌ترین ماشین‌آلات کارگاه مرکزی است که همیشه نقش حیاتی و کلیدی برای این مجموعه ایفا کرده است.
علیرضا پورحسینی افزود: این دستگاه به‌دلیل فشار کار به‌ویژه بالانس پمپ‌های آمین و سولفور دچار ایراد در سیستم پدستال و پایه‌های نگهدارنده شد و شرکت آلمانی سازنده این بورد درخواست هزینه بالا علاوه بر زمان طولانی برای تعمیر این دستگاه کرده بود.
وی اضافه کرد: تعمیر این دستگاه به همکاران واحد ابزار دقیق پالایشگاه اول واگذار شد و خوشبختانه پس از گذشت یک هفته، بورد تعمیر و بر روی دستگاه نصب شد که یک موفقیت بزرگ برای پالایشگاه و مجتمع گازی است.
این مسئول عنوان کرد: باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و اعتلای صنعت نفت کشور و پارس‌جنوبی اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول