اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

ثبت‌نام 11 داوطلب انتخابات در حوزه دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: در پایان زمان ثبت‌نام تعداد 11 داوطلب در انتخابات مجلس نهم در دشتستان نامزد شدند.

ثبت‌نام 11 داوطلب انتخابات در حوزه دشتستان
غلامحسین خسروی شامگاه جمعه در پایان زمان ثبت‌نام انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان در محل ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: تا به امروز همه عوامل اجرا و نظارت و بازرسی و پشتیبانی و انتظامی و امنیتی و فن‌آوری مرحله به مرحله کار اجرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دقت و بر اساس قانون انتخابات به پیش برده‌اند.
وی اضافه کرد: به حول و قوه الهی همه عوامل انتخاباتی شهرستان با امانت‌داری کامل و بر اساس قانون، کار را به انجام خواهند رساند.
خسروی تصریح کرد: تلاش متولیان انتخابات شهرستان دشتستان برگزاری انتخاباتی شکوهمند مبتنی بر قانون و با حفظ امانتداری با حضور حداکثری مردم ولایتمدار این خطه است.
فرماندار دشتستان گفت: شهرستان دشتستان دارای یک حوزه اصلی و پنج حوزه فرعی است و تا الان جلسات هیئت‌های اجرایی برگزار شده و معتمدین نیز انتخاب شده‌اند.
وی افزود: جلسات مشترک هیئت اجرایی و نظارت در شهرستان در مرکز حوزه انتخابیه و در حوزه‌های فرعی نیز برگزار شده است.
خسروی ابراز داشت: در این جلسات تعداد شعب ثبت‌نام و اخذ رای در مرکز حوزه انتخابیه و حوزه‌های فرعی
مشخص شده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: مجموع شعب ثبت‌نام و اخذ رای در حوزه‌های اصلی و فرعی شهرستان دشتستان 164 شعبه است.
فرماندار دشتستان یادآور شد: بعد از تصویب تعداد شعب، کار بررسی و رفع نواقص و مشکلات شعب توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت در حال انجام است.
خسروی بیان داشت: تعداد 54 نفر از معتمدین در قالب شش هیئت اجرایی در شهرستان با هماهنگی هیئت نظارت و شش هیئت بازرسی شامل 18 بازرس وزارت کشور و 200 نفر بازرس مستقر در شعب کار اجرا و نظارت و بازرسی انتخابات را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: مجموع عوامل اجرا و نظارت و پشتیبانی و بازرسی و انتظامی و امنیتی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان حدود  3900نفر هستند.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: کار ثبت‌نام در حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان از نخستین ساعات اداری روز شنبه سوم دی ماه آغاز شد و ساعتی پیش راس ساعت 17 نهم دی ماه به پایان رسید.
خسروی گفت: تعداد 11 نفر داوطلب حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری مراجعه کردند که ثبت‌نام از آنها به عمل آمد.
وی اضافه کرد: از این تعداد یک نفر زن و 10 نفر مرد هستند؛ ضمن اینکه 10 نفر دارای دانشنامه فوق‌لیسانس و یک نفر دارای لیسانس با شرایط ایثارگری و جانبازی است.
خسروی متذکر شد: شش نفر از داوطلبین ثبت‌نامی دارای اشتغال اداری و پنج نفر دیگر دارای اشتغال آزاد و بازنشستگی از خدمات دولتی هستند.
این مسئول در پایان اذعان داشت: جوانترین فرد ثبت‌نامی در حوزه انتخابیه دشتستان دارای 37 سال سن و مسن‌ترین داوطلب دارای 58 سال سن است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول