اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

شهر گوریه گازدار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر گازدار می‌شود و مقدمات این کار نیز فراهم شده است.

شهر گوریه گازدار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی پیش از ظهر امروز در مراسم گلنگ‌زنی گازرسانی به شهر تازه احداث گوریه اظهار کرد: مناقصه و تعیین پیمانکار این پروژه به پایان رسیده است و امروز طول شبکه و بیش از 120 میلیارد ریال اعتبار از پروژه‌های بزرگ گاز رسانی شهرستان شوشتر است.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فاز دوم این پروژه نیز در شرایط کنونی در وضعیت مناقصه و تعیین پیمانکار است.
وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم این پروژه قرار است روستاهای سیدخلف، سیدبدر، شیخ سلمان، زویه2 (ماهور) عبوگرینه یک و دو، چم‌الحمید، مگرنات یک، دو و سه گازدار شوند.
سادات‌ابراهیمی افزود: در ماه‌های گذشته پروژه‌های گازرسانی به سیدعنایت، عبدالامیر و گویر آغاز به کار کرده‌اند که در شرایط کنونی در وضعیت مناقصه هستند.
وی افزود: این پروژه با بیش از 46 کیلومتر شبکه‌گذاری و 20 میلیارد ریال اعتبار از پروژه‌های گازرسانی این شهرستان به شمار می‌آید.
این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: گازرسانی به روستاهای بندقیر، زوآباد، بکیشه، دلفیه، فریمه، دیلم قدیم و جدید، روعمود، قلی‌پور، تبتی، بنیه علیا، فیاض‌آباد، حاج عبدلی، قلعه‌خان، عرب اسد و عرب حسن نیز در حال انجام است.
وی تاکید کرد: این پروژه با بیش از 70 کیلومتر شبکه گذاری و 35 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است و پیمانکار در این‌باره در حال کار است.
سادات‌ابراهیمی با اشاره به گازرسانی به روستاهای شهرستان گتوند افزود: گاز رسانی به ترکالکی، سماله و 16 روستای بخش عقیلی از دیگر پروژه‌های گازرسانی شهرستان گتوند به‌شمار می‌آید.
وی تاکید کرد: در این پروژه بیش از 110 کیلومتر خط شبکه انتقال و 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و پیمانکار در این پروژه نیز فعالیت خوبی دارد.
وی با اشاره به گازرسانی به شهرستان گتوند تاکید کرد: در سال‌های گذشته نیز پروژه گازرسانی به شهرستان گتوند با 25 میلیارد ریال اعتبار، 73 کیلومتر شبکه‌گذاری و 750 علمک گاز انجام شده است که برای علمک‌های این پروژه نیز 1.5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود.
نماینده مردم شهرستان‌های گتوند و شوشتر افزود: در شهرستان صالح‌شهر نیز 25 کیلومتر شبکه‌گذاری، و 27 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و در جنت‌مکان نیز 24 کیلومتر شبکه‌گذاری و 9 میلیارد ریال اعتبار صرف شد تا این شهرها از نعمت گازطبیعی برخوردار شوند.
دبیر مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: برای روستای مهدی‌آباد و رومزی، شلیلی بزرگ و کوچک، آقا‌بیگی، لنگرجدید و قدیم، شهر شرافت و کوله‌جاز بیش از 80 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام و 40 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول