اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

مصرف بیش از یک‌میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در 9 ماه سال جاری مشترکین شرکت گاز استان اردبیل بیش از یک‌میلیارد و 100 میلیون متر مکعب گاز طبیعی مصرف کرده‌اند.

مصرف بیش از یک‌میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی صبح امروز در جلسه ارزیابی کیفی گازرسانی به مناطق مختلف استان اردبیل اظهار داشت: 4 هزار و 200 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اردبیل اجرا شده که از این میزان شبکه‌گذاری 53 درصد در شهرهای استان و 47 درصد نیز در روستاهای اردبیل اجرایی شده است.
وی گفت: در سطح استان اردبیل 151 هزار انشعاب گاز نصب شده که از این میزان 72 درصد در شهرهای استان و 28 درصد نیز در روستاها نصب شده است.
این مسئول تصریح کرد: شرکت گاز استان اردبیل تاکنون 277 هزار مشترک گاز طبیعی را پذیرش کرده که در راستای ارائه خدمت به آنها تلاش وافری از خود نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد: 99.5 درصد خانوار شهری در استان اردبیل و 41 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و عملیات گازرسانی به 17 درصد از خانوار‌های روستایی استان نیز در حال اجراست.
وی ادامه داد: با اتمام گازرسانی به این روستاها میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی در استان اردبیل به 58 درصد افزایش می‌یابد.
این مسئول گازرسانی به 865 مورد صنایع عمده و جزء و همچنین گازرسانی به سی.‌ان.‌جی‌‌های استان اردبیل را از دیگر اقدامات شرکت گاز استان اردبیل اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدایی بیان داشت: با آغاز فصل سرما و کاهش دمای هوا در استان اردبیل و افزایش میزان مصرف گاز در بین مشترکین در مقایسه با سایر فصول سال هیچ مشکلی در تامین گاز مشترکین به وجود نیامده است.
وی در پایان سخنان خود از مشترکین و مصرف‌کنندگان گاز طبیعی خواست به منظور جلوگیری از بروز هر گونه حوادث ناشی از گاز طبیعی در استفاده از این نعمت الهی کلیه نکات ایمنی را رعایت کرده و با استفاده بهینه از گاز طبیعی در مصرف آن صرفه‌جویی کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول