اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دنا:

گازرسانی به 120 خانوار روستایی توت‌نده اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دنا گفت: گازرسانی به 120 خانوار روستایی توت‌نده که از مشکلات مهم در شهرستان دنا به شمار می‌رود با پیگیری‌های لازم اجرایی می‌شود.

گازرسانی به 120 خانوار روستایی توت‌نده اجرایی می‌شود
حمید بشیری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به روستاییان است که با همت مسئولان و تعامل سازنده مردم این مهم تا حد چشمگیری محقق شده است.
وی گفت: برخی از مشکلات از گذشته به گونه‌ای بودند که تا مدت‌ها قابل برطرف ‌شدن نبودند‌ اما، با تلاش پیگیر و تدابیر خوب در این شهرستان اکنون رو به سمت پیشرفت هستند.
بخشدار مرکزی دنا به امر گازرسانی اشاره کرد و افزود: گاز یکی از نعمت‌هایی است که نیاز مهم و اساسی مردم است و باید همه از آن برخوردار شوند.
وی در این خصوص تصریح کرد: البته گازرسانی به روستاها و نقاط مختلف نیاز به زیرساخت‌های مناسب دارد و باید تمام این زیرساخت‌ها رعایت و سپس عملیات گازرسانی اجرا شود.
بشیری‌نیا به گازرسانی روستای توت‌نده اشاره کرد و افزود: قسمتی از این روستا از نعمت گاز برخوردار بوده و با توجه به وسعت و جمعیت زیاد نیاز است تا با تلاش مسئولان مابقی نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.
وی با قدردانی از هدایت‌خواه نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، استاندار و فرماندار دنا که در این راستا پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند، گفت: بعد از پیگیری فراوان سالیان اخیر، موفق شدیم در نشست با مسئولان ارشد شرکت گاز کشور این مشکل را برطرف کنیم و هم اکنون دستور گازرسانی به این روستا صادر شده است.
بخشدار مرکزی دنا در خصوص گازرسانی به سایر روستاهای این شهرستان نیز تصریح کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای معصوم‌آباد، حسن‌آباد، حسین‌آباد و امیرآباد در حال اجرا بوده و گازرسانی به مابقی روستاها هم در حال پیگیری می‌باشد.
وی به خدمات دولت در زمینه گازرسانی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در طول شش سال از عمر دولت عدالت‌محور کارهای زیادی در این زمینه در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد که شهرستان دنا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول