اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز قم:

واگذاری 12 خدمت شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: شرکت گاز 12 مورد از فعالیت‌های خود را به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر واگذار کرده است.

واگذاری 12 خدمت شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت در قم
هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پیشتازی استان قم در الکترونیکی کردن امور در سطح کشور در سخنانی اظهار کرد: دفاتر پیشخوان از جنس خدمات الکترونیکی است.
وی ادامه داد: شاکله اصلی تعامل دولت با مردم مبتنی بر ارتباط و ارتباط الکترونیکی بوده و قم توانسته است در این زمینه موفق و پیشتاز عمل کند.
مدیرعامل شرکت گاز قم خاطر نشان کرد: استان قم در بحث به‌کارگیری IT در خدمت‌رسانی پیشتاز بوده و نگاه مدیران و مسئولان در این زمینه نشان از توجه و اهتمام به الکترونیکی شدن امور دارد.
محمدی با اشاره به ارائه 12 خدمت شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر قم گفت: اتلاف زمان و هزینه از جمله اهداف واگذاری خدمات نهادها و ارگان‌های دولتی به دفاتر پیشخوان دولت است.
وی عنوان کرد: اخذ درخواست وصل مجدد، اخذ درخواست جمع‌آوری اشتراک، جابه‌جایی المک، نصب‌المک و‌... از جمله اموری است که در دفاتر پیشخوان دولت قابل پیگیری است.
مدیرعامل شرکت گاز قم خاطر نشان کرد: با انجام امور ذکر شده توسط دفاتر پیشخوان دولت، خدمات با کیفیت بیشتر و فضای مناسب ارائه می‌شود.
شایان ذکر است چند روز پیش نیز با برگزاری همایش استانی خدمات پیشخوان دولت ارائه برخی از خدمات شرکت آب و فاضلاب قم به صورت غیرحضوری آغاز شد.
معاون استاندار قم در این مراسم گفت: کارگروه خدمات پیشخوان دولت طبق قرارهایی که سال قبل در استانداری متعهد شده بود، موفق شد خدمات واگذاری دفاتر را به 100 خدمت برساند.
محسن محرری ادامه داد: خدماتی که توسط دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی به دفاتر پیشخوان واگذار شده بود به رقم 100 رسید و 30 خدمت دیگر در دست واگذاری است که در سال‌های آتی این خدمات به 150 مورد افزایش خواهد یافت تا گامی در راستای سیاست‌های دولت و برنامه پنجم توسعه در راستای کوچک‌سازی دولت و تقویت بخش غیر‌دولتی باشد.
در حال حاضر 70 دفتر شهری و 60 دفتر روستایی در سطح استان فعال است.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول