اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

دریافت اطلاعات قبض‌های گاز از طریق پیام کوتاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: قبوض گاز از طریق سامانه پیام کوتاه در استان اصفهان اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

دریافت اطلاعات قبض‌های گاز از طریق پیام کوتاه
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز اصفهان، مرتضی طغیانی با اشاره به سامانه پیام کوتاه اظهار داشت: مشترکان گاز در سراسر استان اصفهان می‌توانند با اضافه کردن حرف G به ابتدای عدد شماره اشتراک مندرج در قبض گاز مصرفی خود و ارسال آن به شماره پیامک 30003194 از این پس میزان گاز مصرفی خود را به صورت پیامک دریافت کنند.
وی افزود: پیام کوتاه ارسال شده از سامانه 30003194 شامل اطلاعات مبلغ گاز بها، شناسه پرداخت، شناسه قبض، مهلت پرداخت و یک جمله ایمنی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: این سامانه که برای نخستین بار در شرکت گاز استان اصفهان طراحی و مورد بهره‌وری قرار گرفته دارای مزیت‌هایی است.
وی در ادامه افزود: از مزیت‌های سامانه پیام کوتاه ارسال قبض‌های گاز کاهش و حذف صدور قبض المثنی، کاهش در هزینه‌های چاپ و مراجعه حضوری مشترکان، اطلاع سریع مشترکان از میزان مصرف در صورت مفقود شدن قبض مصرفی، دسترسی آسان‌تر به اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت غیر حضوری قبوض و غیره است.
طغیانی بیان داشت: این طرح که در راستای شهروند الکترونیک در دولت الکترونیک انجام گرفته از تیرماه امسال به صورت آزمایشی اجرایی و تاکنون برای 31هزار و 432نفر ارسال شده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول