اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

افرادی با شایعه‌پراکنی قصد غبارآلود کردن فضای انتخابات را دارند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان کرمانشاه از کسانی که با شایعه‌پراکنی در مورد رد صلاحیت‌های احتمالی نامزدها قصد غبارآلود کردن فضای شاداب انتخابات را دارند، انتقاد کرد.

افرادی با شایعه‌پراکنی قصد غبارآلود کردن فضای انتخابات را دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، نشست توجیهی آموزشی اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کنگاور‌، صحنه‌، هرسین‌، بیستون و دینور برگزار شد‌.
در این نشست‌، همه اعضای هیئت‌های اجرایی شهرهای کنگاور‌، صحنه‌، هرسین و نیز بخش‌های بیستون، دینور و نیز فرمانداران و بخشداران این حوزه حضور داشتند‌.
جانشین ستاد انتخابات استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اینکه اعضای هیئت‌های اجرایی‌، مسئول حسن اجرای انتخابات در هر حوزه انتخابیه به شمار می‌روند، گفت‌: انتخابات آبروی نظام است و جمهوری اسلامی با برگزاری 29 انتخابات از ابتدای انقلاب تا‌کنون تجلی با‌شکوهی از مردم‌سالاری دینی را در انظار جهانیان به نمایش گذاشته است‌.
هومان بهرامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه که برگزاری هر انتخابات را تزریق خون تازه در رگ‌های کشور دانستند، خاطر‌نشان کرد‌: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات‌، به کار بردن نهایت دقت برای حصول اطمینان از صحت و سلامت این خون تازه و نیرو‌بخش است‌.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: مقدمات برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نشست امنای هر شهر و تشکیل هیئت‌های اجرایی در هر حوزه کلید خورد و با ثبت‌نام کاندیداها مرحله نخست آن به خوبی انجام شد.
وی افزود‌: از صبح روز دهم دی‌ماه تا پایان روز نوزدهم‌، مهلتی است که هیئت‌های اجرایی با اخذ نظر مراجع چهارگانه نسبت به تعیین صلاحیت کاندیداها اقدام خواهند کرد.
بهرامی با انتقاد از کسانی که با شایعه‌پراکنی در مورد رد صلاحیت‌های احتمالی نامزدها قصد غبارآلود کردن فضای شاداب انتخابات را دارند، تصریح کرد‌: اطلاع کامل دارم که در سطح شش حوزه انتخابیه در استان‌، هیئت‌های اجرایی تا‌کنون حتی یک جلسه در خصوص بررسی صلاحیت‌ها نداشته‌اند‌.
وی با اعلام اینکه هرگونه اقدام له یا علیه کاندیداها از سوی اعضای هیئت‌های اجرایی خلاف قانون است‌، ادامه داد: اگر کسی از اعضای هیئت‌های اجرایی قصد فعالیت در ستاد انتخاباتی احدی از کاندیداها را دارد، می‌تواند انصراف خود از عضویت در هیئت را کتبا به فرماندار حوزه مربوطه اعلام کند‌.
وی با تاکید بر لزوم آموزش کامل کسانی که به عنوان اعضای صندوق‌ها انتخاب می‌شوند و اشراف آنان بر آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های انتخابات گفت‌: هر چقدر اطلاعات اعضا به قوانین انتخابات بیشتر باشد‌، کار اخذ رای و شمارش آرا در هر صندوق با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد گرفت‌.
فرماندار شهرستان کنگاور و رئیس مرکز حوزه انتخابیه کنگاور‌، صحنه‌، هرسین‌، بیستون و دینور نیز در این جلسه گفت‌: 17 نفر برای بر عهده گرفتن وظایف نمایندگی جمعیت 260 هزار نفری این حوزه در مجلس شورای اسلامی نامزد شده‌اند‌.
حشمت‌الله عزیزی با اشاره به اینکه دو تن از این افراد پزشک‌، 12 نفر کارشناس ارشد و سه نفر نیز دارای مدرک کارشناسی هستند: افزود‌: 248 صندوق در کل حوزه پیش‌بینی شده و امیدواریم حتی یک
نفر نیز در این حوزه، از حق خود برای انتخاب کاندیدای اصلح محروم نشود‌.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول