اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های پوشالی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: نامزدهای انتخاباتی باید با ارائه برنامه‌های خود در زمینه‌های مختلف از دادن وعده‌های پوشالی پرهیز کنند.

نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های پوشالی پرهیز کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه اظهار داشت: در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی قرار داریم و بایستی همه گروه‌ها و جریانات سیاسی نسبت به اهمیت آن هوشیار باشند.
وی با اشاره به برخی وعده‌ دادن توخالی توسط نامزدهای انتخاباتی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی بایستی به جای وعده‌هایی که امکان تحقق آنرا ندارند برنامه‌های خود را در زمینه‌های مختلف کشور و منطقه ارائه کنند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه خطبه‌های خود بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس تاکید کرد و گفت: مردم آگاه بایستی با درک شرایط حساس کشور و منطقه حضور حداکثری با نشاط را در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش بگذارند.
محمدی اصفهانی در ادامه بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و گفت: همه باید اخلاق انتخاباتی را در جامعه حفظ کنند و نامزدهای انتخاباتی نیز باید رقابت سالم و بدور از هرگونه گناه و انحراف اخلاقی داشته باشند.
وی اظهار داشت: نامزدها باید در موعد مقرر سوابق کاری و برنامه های خود را به مردم بگویند و از دادن وعده های پوشالی بپرهیزند.
امام جمعه آبادان در ادامه خطبه‌ها خاطرنشان کرد: انتخابات در واقع یک امری برای انتقال قدرت به صورت آرام از فردی به فرد دیگر یا از مجموعه‌ای به مجموعه  دیگر است.
وی افزود: مردم با حضور در انتخابات و انتقال قدرت، سهم بسزایی در سرنوشت و مملکت خود داشته باشند. 
‌امام جمعه آبادان همه را به رعایت قانون مداری دعوت کرد و اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت باید از حقوق نامزدها و نظام اسلامی و مردم به خوبی حفاظت کنند. 
‌وی ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و نظارت نباید خودسرانه کار بکنند و باید قانون را در اجرا و نظارت بر انتخابات رعایت و اجرا کنند و همه باید، پایبند به قانون باشند. 
‌محمدی اصفهانی در ادامه از وضعیت نامطلوب مناطق حاشیه شهری همچون سلیج و برخی از مناطق مرکزی آبادان همچون کوی قدس انتقاد کرد و گفت: شهرداری و سایر ادارات همچون آبفا و برق بایستی نسبت به حل مشکلات مردم و تامین نیازهای آنها بیش از پیش تلاش کنند.
وی گفت: در بازدید سرزده‌ای که از این مناطق داشتم وضعیت آنها را چندان مناسب ندیدم و امیدوارم مسئولان بیش از پیش تلاش کنند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه خطبه‌ها به نشست اخیر شخصیت‌های دانشگاهی و حوزوی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دانشگاهیان، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه، مباحث اثر گذار و تصمیم ساز در ارتباط با زنان و خانواده را پیگیری کنند. 
‌آیت الله محمدی اصفهانی تصریح کرد: چالش های اجتماعی امروز جامعه، زن و خانواده است.
انتهای پیام‌/ط4000/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول