اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

هزینه‌های انتخاباتی نزد مردم نکوهیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آستارا گفت: برخی‌ها پول‌های هنگفتی در انتخابات هزینه می‌کنند که این عمل نزد مردم و اسلام نکوهیده است زیرا خدمت به مردم باید خالصانه باشد.

هزینه‌های انتخاباتی نزد مردم نکوهیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام سید رضا قدسی امروز در خطبه نماز جمعه این شهر با اشاره به رزمایش بزرگ دریایی ولایت 90 اظهار داشت: رزمایش بزرگ دریایی ولایت 90 بزرگ‌ترین رزمایشی بود که در منطقه عملیاتی و اطلاعاتی در فضایی به وسعت 2 هزار کیلومتر برگزار شد و نشان از اقتدار و توانمندی‌های عظیم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی، از موارد قابل توجه در این رزمایش عظیم را پرتاب موفقیت‌آمیز سامانه موشک‌انداز محراب عنوان کرد و افزود: این موشک که با آخرین تکنولوژی و سیستم‌های اطلاعاتی مجهز شده توسط متخصصان داخلی ساخته شده است که کاملا رادار گریز است.
خطیب موقت جمعه آستارا، با اشاره به اینکه این موشک برای نخستین بار توسط جمهوری ایلامی ایران شلیک و آزمایش شد، بیان داشت: این سامانه موشکی در صورت ایجاد اختلال از طرف دشمن بلافاصله منبع ارسال پیام اخلال‌گر را شناسایی کرده و به طرف آن تغییر جهت داده و سامانه دشمن را هدف قرار می‌دهد.
وی، با بیان اینکه رزمایش بزرگ دریایی ولایت 90 در آب‌های خلیج فارس در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشته است، تصریح کرد: در این رزمایش که پیام آن صلح و دوستی و امنیت پایدار در منطقه بود انواع ناوشکن‌ها، ناوهای موشک‌انداز، بالگردها و جنگنده‌ها از طرف نیروی دریایی ارتش با موفقیت به پایان رسید.
قدسی، در ادامه توطئه استعماری کشف حجاب از طرف رضاخان را سوغات شوم وی از غرب دانست و اذعان داشت: رضاخان ملعون با سفر به ترکیه بدون توجه به اینکه ایران اسلامی دارای مردمانی مسلمان و متدین است تحت تاثیر قرار گرفت و در راستای اسلام‌زدایی و به ویژه حجاب‌زدایی گام برداشت که در این راه شکست خورد.
وی ادامه داد: این اقدام ننگین رضاخان با مخالفت گسترده مراجع تقلید و مردم مواجه و این توطئه توسط مردم مومن و مراجع معظم خنثی شد.
امام جمعه موقت آستارا با بیان اینکه تفکر غرب نسبت به زن با تفکری که اسلام به زن دارد کاملا متفاوت است، خاطر نشان کرد: غربی‌ها زن را به عنوان یک ابزار و وسیله تلقی می‌کنند در صورتی که اسلام زن را یک محور اصلی و تاثیرگذار در بنیان خانواده و جامعه می‌داند.
وی، وظیفه اصلی یک زن را پرورش فرزندان صالح و مادر بودن دانست و گفت: وظیفه‌ای که اسلام بر دوش یک زن گذاشته، مادری بوده که همواره بر حفظ بنیان خانواده همواره تاکید داشته است.
قدسی، حماسه عظیم 9 دی مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی را دفاع از ولایت و مرجعیت عنوان کرد و یادآور شد: مردم در 19 دی سال 56 در قیام خونین قم به جوش و خروش آمدند و امروز نیز مردم ایران اسلامی تا آخرین قطره خون آماده دفاع از اسلام و ولایت و نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی، با اشاره به نزدیک بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی نامزدها تاکید کرد و افزود: برخی‌ها پول‌های هنگفتی را برای این امر قرار می‌دهند که این عمل آنان بسیار مذموم است و باید در این زمینه تجدید نظر کنند زیرا خدمت به مردم باید خالصانه باشد و اینگونه اقدام‌ها از نظر مردم و اسلام نکوهیده است.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول