اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه شهرهای سوادکوه:

کاندیداهای مجلس یکدیگر را تخریب نکنند/ حرکت انتخاباتی بر مبنای قانون

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه در شهرستان سوادکوه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در لوای قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کردند.

کاندیداهای مجلس یکدیگر را تخریب نکنند/ حرکت انتخاباتی بر مبنای قانون
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، امام جمعه شیرگاه گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم را مورد توجه خود قرار دهیم.
حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به این مطلب که توجه به توصیه‌های تربیتی و اخلاقی دینی موجب سعادت بشر را فراهم می‌آورد، بیان داشت: معرفت و بکارگیری توصیه‌های دینی راهگشای ما در رسیدن به مدینه فاضله است.
امام جمعه شیرگاه با اشاره به ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، گفت: کاندیداهای مجلس و طرفدارانشان از تخریب یکدیگر بپرهیزند.
مهدوی افزود: همه ما باید حضور حداکثری در پناه قانون را مورد توجه خود قرار دهیم.
وی با اشاره به کشف حجاب توسط رضاشاه، گفت: مردم ایران در طول تاریخ بر اصول و ارزش‌های دینی خود تاکید داشته‌اند و کسانی که قصد جدایی آنان را از آموزه‌های دینی داشته‌اند توسط مردم به حاشیه رانده شده‌اند.
 
 
* تدین و توانمندی را در انتخاب نمایندگان مجلس مورد توجه قرار دهیم
امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه نیز گفت: تعهد، تدین و توانمندی را در انتخاب نمایندگان مجلس مورد توجه قرار دهیم.
حجت الاسلام احمد محمودیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه تقوای زبان از توصیه‌های قرآنی است، گفت: در بکاربردن کلمات و توصیف دیگران و سخن گفتن درباره موضوع‌ها باید خدای رحمان را ناظر خود بدانیم.
امام جمعه زیراب، گفت: شاخص‌های نماینده مناسب توسط قانون، معین شده است و ما در انتخاب افراد اصلح باید تعهد، تدین و توانمندی را مورد توجه قرار دهیم.
محمودیان با اشاره به واقعه 19 دی قم در بحبوحه پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران نشان داده است که حضور روحانیت در صحنه ضامن پیروزی‌های بزرگ مردمی در برابر زورگویان می‌شود.
 
 
*تخریب انتخاباتی برخلاف شرع و عرف است
 حجت الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید نیز در خطبه‌های این هفته با تاکید بر این مطلب که خانواده از اساسی‌ترین نهادهای اجتماعی در اسلام است، گفت: نهاد خانواده محل تربیت و رشد افراد است که مقام معظم رهبری آن را از مهم‌ترین مولفه فرهنگی نامیده‌اند.
امام جمعه پل سفید با بیان این مطلب که مردم به افراد متعهد و کارآمد در انتخابات توجه نشان می‌دهد، افزود: تخریب انتخاباتی برخلاف شرع و عرف است.
وی، قیام 9 دی و پیروزی انقلاب اسلامی را نمونه بارز موفقیت دیدار مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم توصیف و تصریح کرد: مردم ایران با رهبری روحانی و اتکا به باورهای دینی به پیروزی بزرگ دست یافته‌اند و تداوم موفقیت‌های آنان در پیروی از دستورات دینی امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول