اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

هزینه‌های سنگین کاندیداها در انتخابات نامشروع است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: برخی کاندیداها در انتخابات پول‌های زیادی خرج می‌کنند و منابع مالی فراوانی از هر کجا که بیاید حکایت از این دارد که انتظارات نامشروعی وجود دارد و آن انتظارات را نماینده‌ای که برای مجلس انتخاب می‌شود باید برآورده کند.

هزینه‌های سنگین کاندیداها در انتخابات نامشروع است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدنبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مسجد جامع به لزوم مبارزه با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد و اظهار داشت: برای مبارزه نرم در مقابل جنگ نرم  نیاز به عزم ملی بخصوص دانشمندان حوزه و دانشگاه است.
وی اضافه کرد: امروز خاکریزهای زیادی در عرصه جنگ نرم و حملات دشمنان به ابعاد مختلف بر علیه شریعت ناب اسلام در حال انجام است و در این زمینه ده‌ها کانال تبلیغ ضد دین و اخلاق و دهها هزار سایت علیه انقلاب اسلامی فعالیت فعالیت دارند لذا تلاش ما در مقابل این جنگ نرم باید مضاعف شود.
خطیب جمعه خرمشهر اظهار داشت: امروز جنگ نرم دوطرفه است همان گونه که در دنیای استکبار علیه ما در حال نبرد نرم است، انقلاب اسلامی نیز در لاک دفاعی نبرد و با گفتمان و جنگ نرم خود پیروز میدان شده است.
حجت‌الاسلام موسوی افزود: نمونه بارز جنگ نرم ما علیه استکبار جهانی موج بیداری اسلامی در کشورهای غربی، اسلامی منطقه است.
وی ادامه داد: جمعیت‌های فراوان که عمدتاً با جنگ نرم گفتمان اسلامی به اسلام گرویده‌اند، حمایت عظیم مسلمان در شرق آسیا نمونه از تاثیر این جنگ نرم است.
امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و افزود: در انتخابات باید کسانی وارد مجلس شوند که قصدشان خدمت به عموم مردم و وظیفه نظارت بر عملکرد دولت است را انجام دهند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در انتخابات پول‌های زیادی خرج می کنند و منابع مالی فراوانی از هر کجا که بیاید حکایت از این دارد که انتظارات نامشروعی وجود دارد و آن انتظارات را نماینده‌ای که برای مجلس انتخاب می‌شود باید آن را برآورده کند.
وی گفت: ملت آگاه و بیدار ما باید توجه کنند که آن کاندیدای که خوب خرج می‌کند باید از منابع مالی آنها استفاده کرد ولی به آنها رای نداد.
انتهای پیام/ط4000/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول