اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

انتخابات مجلس جای مردودین نظام نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: انتخابات مجلس جایی برای تبلیغ و حضور مردودین نظام اسلامی نیست.

انتخابات مجلس جای مردودین نظام نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: در انتخابات 12 اسفند مردم باید با بصیرت خود به کاندیداهایی رأی دهند که کارنامه و عملکرد آنها روشن و نمایان است.
وی اصل اساسی در انتخابات را نمایش عظمت ملت ایران در برابر فزون‌طلبی دشمنان یاد کرد و افزود: انتخابات فرصت استحکام پایه‌های نظام و جلوه‌ای زیبا از وفاداری ملت به امام و شهدا است که می‌تواند مصداقی روشن از مردم‌سالاری دینی باشد.
علوی با اعلام این‌که مردم نباید در ایام انتخابات به شایعات و بسیاری از حرف و حدیث‌های محافل اعتقاد داشته باشند، خاطرنشان کرد: در صحنه انتخابات نباید اخلاق را ببازیم و به یک فرصت گناه و آلودگی زمینه ظهور و بروز بدهیم.
این مسئول از تمام کاندیداها، طرفداران و رسانه‌ها خواست امنیت جامعه و آرامش مردم را بر خواسته‌های خود ترجیح دهند و بیش از آن که به فکر بیان مسایل غیرواقعی باشند، حقیقت را به مردم تبیین و تشریح کنند و از اغراق دوری کنند.
وی هرگونه تطمیع، تخریب و افشاگری را در صحنه انتخابات مذموم اعلام کرد و ادامه داد: فضای انتخابات باید فضای دوستی، همدلی و رفاقت در مسیر خدمت‌رسانی باشد و نباید کاندیداها با تخریب و برخی سواستفاده‌ها اسباب نارضایتی مردم، نظام و مجریان انتخابات را فراهم آورند.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود به صحنه غرورآفرین روزهای گذشته و برگزاری باشکوه رزمایش ولایت 90 اشاره کرد و گفت: در این رزمایش بخش عظیمی از توانمندی ملت ایران نمودار شد و دنیا فهمید که این انقلاب از صلابت واقعی برخوردار است.
به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد افزود: در این رزمایش آن چه بسیار مهم و ارزشمند بود دستیابی ایران به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات علمی و نظامی بود که توانست به خوبی توطئه دشمنان را نیز نقش بر آب کند.
علوی در ادامه سخنان خود ضرورت عمل به دستورات قرآن را در حفظ حجاب، حیا و عفت بیان داشت و تصریح کرد: حجاب از مقوله‌های ارزشمندی است که اگر در جامعه نسبت به آن بی‌حرمتی شود تمام اصول دیگر زیر سئوال می‌رود.
وی با مذموم خواندن حرکت رضاخان در کشف حجاب و مقابله با خواست مردم ایران خاطر نشان کرد: رضاخان ملعون حرکتی را در تاریخ ایران بنا گذاشت که با وجود مقابله با آن در ایام بعد تا به امروز برخی از ظواهر و نتایج آن را مشاهده می‌کنیم که مصداق بارز آن بی‌عفتی و بدحجابی برخی از زنانی است که ارزش و حرمتی برای خود قائل نیستند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول