اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

نامزدهای مردود انتخابات گذشته نباید از فیلتر نظارت رد شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: کسانی که در انتخابات گذشته مردود شدند و آب به آسیاب دشمن می‌ریختند و منافع ملت را با آمریکا معامله می‌کردند نباید از فیلتر نظارت شورای نگهبان رد شوند.

نامزدهای مردود انتخابات گذشته نباید از فیلتر نظارت رد شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز باشکوه جمعه این شهر با بیان اینکه قانون انتخابات کشور ما جزو قوی‌ترین قوانین انتخاباتی دنیاست، اظهار داشت: تمام مسائل لازم در یک انتخابات در این قانون دیده شده و باید صلاحیت‌ها را خوب و دقیق بررسی کرد و هر کسی به خودش اجازه ندهد به کرسی مجلس راه یابد.
وی با اشاره به اینکه مردم ما هوشیار و بابصیرت هستند، افزود: کاندیداها نیز قانون را رعایت کنند و برادروار و با رعایت خطوط قرمز به رقابت بپردازند تا شاهد انتخابات خوبی باشیم.
خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مانور ولایت 90 لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، افزود: ما باید همیشه آماده باشیم و توان رزمی خود را با تجهیزات مدرن و فوق مدرن به چشم دشمنان برسانیم.
مختاری اقتدار ایران اسلامی و صلح و دوستی برای همه را از اهداف این مانور عنوان کرد و اظهار داشت: تهدید ایران اسلامی یعنی تهدید آمریکا، اسرائیل و سایر همدستانش و آنها بدانند اگر تهدیدی اتفاق بیفتد نه تنها تنگه هرمز بلکه هر جائی که آمریکائیان باشند را به جهنم تبدیل می‌کنیم.
وی با اشاره به قیام 19 دی‌ماه 56 بیان داشت: آنچه در 19 دی‌ماه 56 و 9 دی‌ماه 88 اتفاق افتاد دینداری مردم بود که مردم ولایتمدار را برای حمایت از ولی فقیه و احساس مسئولیت در برابر مرجعیت و امامت به خیابان‌ها کشاند.
این مسئول در پایان کشتار بیرحمانه مردم و جنایات تروریستی در عراق را محکوم کرد و افزود: مردم عراق  بدانند که بعد از رفتن صدام و آمریکائیان، دوران نقاهت را سپری می‌کنند و ان‌شاالله به دور از تفرقه و اختلاف و با وحدت کلمه به نصرت الهی خواهند رسید.
انتهای پیام/ط4000/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول