اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

کاندیداها وعده‌هایی بدهند که بتوانند عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: کاندیداها در زمان تبلیغات وعده‌ها و شعارهای تبلیغاتی بدهند که بتوانند آن‌ها را به عمل نزدیک کنند و در غیر این صورت از این کار پرهیز کنند.

کاندیداها وعده‌هایی بدهند که بتوانند عمل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: هم اکنون در مرحله تأیید صلاحیت کاندیداهای ثبت نام شده هستیم که نامزدها در این مرحله با بررسی‌های کارشناسی تأیید صلاحیت خواهند شد.
وی افزود: تائید صلاحیت‌ها با دقت انجام می‌شود و در این باره اهرم‌های قانونی و نهادهای تعیین شده با دقت به این کار می‌پردازند.
 وی افزود: هنوز موسم تبلیغات فرا نرسیده و کاندیداها باید در زمان تعیین شده به امر تبلیغات بپردازند و در تبلیغات نیز باید به رقابت سالم توجه کنند.
قاضی تاکید کرد: تبلیغات باید بر اساس صداقت و توانمندی‌های افراد باشد و بر این اساس نباید با شعارهایی دور از دسترس، ذهن مردم را مخدوش کرد.
 امام جمعه دزفول خطاب به نامزدهای انتخابات افزود: در امر تبلیغات نباید کاندیداها یکدیگر را تخریب کنند زیرا جوسازی , تخریب و قانون شکنی با تبلیغات منافات دارد.
 وی گفت: نقد کردن کاندیداها نیز باید با رعایت احترام و انصاف صورت گیرد تا شاهد انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه باشیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول افزود: وعده های کاندیداهایی که تأیید صلاحیت می‌شوند باید بر اساس منطق و عقل باشد و اگر نامزدها وعده ای به مردم دادند باید عملی و اجرایی باشد و توانای انجام آن را در آینده داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری مانور ولایت 90 خاطر نشان کرد: این رزمایش دریایی در نوع خود، بزرگ‌ترین و بی نظیر ترین رزمایش دریایی بود که به مدت 10 روز انجام گرفت و انعکاس خبری بسیار مهمی در رسانه های جهان داشت و افتخاری دیگر برای کشورمان به ارمغان آورد.
 وی گفت: در این رزمایش دریادلان نیروی دریایی جمهوری اسلامی یک ناو هواپیمابر آمریکایی را شناسایی کردند و به آن‌ها هشدار دادند که دیگر به منطقه خلیج فارس وارد نشوند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن در این رزمایش به اوج توانمندی‌های ایران اسلامی پی برد و در این باره ابراز تعجب کرد و این موفقیت این مانور را تائید می‌کند.
 امام جمعه دزفول اظهار داشت: این دریادلان به دنیا ثابت کردند اگر توانسته‌اند قدرت خود را در منطقه ای با این وسعت به نمایش بگذارند در محدوده وسیع‌تری نیز می‌توانند این کار را انجام دهند.
قاضی دزفولی افزود: نباید تصور کرد که امنیت توسط کشورهای غربی برقرار می‌شود زیرا این کشورها ذره ای به منافع دیگران توجه نمی‌کنند و فقط چشم به منافع شخصی خود دارند.
انتهای پیام/ط4000/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول