اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

وظیفه مردم در انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر سنندج با اشاره به اهمیت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی، گفت: مشارکت حداکثری و انتخابات نمایندگانی اصلح از وظایف مردم است که باید به آن اهتمام ورزند.

وظیفه مردم در انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند ماه امسال بسیار مهم بوده و باید ملت بزرگ ایران در این روز با آمدن به پای صندوق‌های اخذ رأی زمینه خنثی‌سازی تمامی ترفندهای دشمنان را میسر سازند.
وی افزود: مردم کشورمان باید با درک آگاهانه و بصیرت و شناخت از کاندیداهای نمایندگی مجلس، افراد اصلح را برای نمایندگی خود برگزینند و افرادی را انتخاب کنند که متعهد و متخصص باشند.
امام جمعه شهر سنندج در ادامه انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دینی و آزادیخواهی در جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: هر فرد ایرانی حق دارد در آینده و سرنوشت کشورش سهیم باشد که انتخابات یکی از مهم‌ترین این عرصه‌هاست.
ماموستا مجتهدی در ادامه با تاکید بر اینکه یک رأی هم می‌تواند در تعیین سرنوشت افراد جامعه تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: بر یک مسلمان با حضور در حاکمیت اسلامی وظایفی دینی نیز واجب می‌شود و امروز حضور در انتخابات به عنوان همراهی با حاکمیت اسلامی یک وظیفه دینی است.

* هدف انگلیس تبدیل جمهوری اسلامی به جمهوری انسانی است

خطیب نماز جمعه شهر سنندج در ادامه به تهدیدات و تحریم‌های دولت انگلیس علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دولت انگلیس می‌خواهد جمهوری اسلامی را به جمهوری انسانی تبدیل کند.
ماموستا مجتهدی در ادامه از جوانان کشورمان خواست با افزایش بصیرت و آگاهی خود فریب اقدامات عوام‌ فریبانه دولت‌های غربی و انگلیس را نخورند و با پیشرفت‌های علمی و دستیابی به فناوری‌های نوین کشورشان را بسازند.
وی از نظام جمهوری اسلامی به عنوان حکومت اسلامی و بر اساس شریعت اسلام نام برد و اضافه کرد: تمام امورات این نظام بر اساس شریعت اسلام و سنت‌های پیامبر اسلام نگهداری می‌شود.
امام جمعه شهر سنندج وجود امنیت در ایران را در میان کشورهای منطقه نعمتی بسیار بزرگ عنوان کرد و بیان داشت: امروز به برکت امنیت،کشورمان از مقتدرترین کشورها در خاورمیانه است.
ماموستا مجتهدی در پایان یکی دیگر از برکات وجود امنیت را برپایی باشکوه نمازهای جمعه و جماعت در استان کردستان دانست و خاطر نشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در کنار مردم حافظان امنیت جان و مال مردم و نوامیس هستند.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول