اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

ملت ایران در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: ملت ایران در انتخابات مجلس نهم پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

ملت ایران در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سجاد موسویون در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز زنجان با اشاره به اینکه هدف عمده امام حسین (ع) در قیام تاریخی عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهار داشت: اگر در بحث حجاب کوتاهی صورت گیرد فساد جامعه را در بر می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مراجع تقلید در بحث رعایت حجاب سفارش اکید دارند و از برخی بی‌حجابی‌ها از سوی افراد نادان در جامعه ناراضی هستند، افزود: هم جنبه فردی و هم جنبه اجتماعی و حکومتی حجاب در جامعه اهمیت دارد.
 امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه داد مراجع از بی‌حجابی زنان و دختران در کشور درآمده است، خاطر نشان کرد: همه باید توجه داشته باشند که قلب امام زمان نیز از این بدحجابی‌ها ناراحت است.
وی با اشاره به اینکه بعضی از بزرگان و صاحب نظران از دولت تقاضا دارند که برای ساماندهی امر حجاب در جامعه بودجه ویژه اختصاص دهد، تصریح کرد: اگر در حوزه حجاب تصمیم جدی گرفته نشود اوضاع روز به روز بدتر می‌شود.
موسویون با بیان اینکه امروزه در بحث رعایت حجاب از سوی برخی‌ها توجه عمیق به فرامین ائمه صورت نمی‌گیرد، یادآور شد: آیا زنانی که به حجاب احترام نمی‌گذارند فرمایشات حضرت زینب و حضرت زهرا (س) را در مورد حجاب نشنیده‌اند.
 امام جمعه موقت زنجان با ابراز نارضایتی و انتقاد از برخی رسانه‌ها گفت: امروزه برخی رسانه‌ها به جای اینکه به فرهنگ سازی مناسب در زمینه حجاب بپردازد، به ترویج ضد ارزش‌ها و بد حجابی‌ها می‌پردازد.
وی با بیان اینکه هنجار شکنی در حوزه حجاب و عفاف در جامعه رو به گسترش است، افزود: متاسفانه آثار بد حجابی در خانواده‌های مومن نیز تاثیر بد گذاشته است.
موسویون با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی در جامعه با گسترش بی‌حجابی بیشتر خود را نشان می‌دهد از خانواده‌های زنجانی خواست بیشتر مراقب جوانان خود باشند، تا این سرمایه‌های کشور دچار گمراهی نشوند.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها نیز گفت: برخی خبرگزاری‌ها و نشریات با نقل نظرات به ظاهر استادان دانشگاه‌ها و اهل نظرها، با امر پسندیده تفکیک جنسیتی پسر و دختر در دانشگاه‌ها که هم صلاح دانشجو و هم صلاح دین و حکومت را به دنبال دارد، مخالفت می‌کنند.
وی با اشاره به انتخابات مجلس نهم نیز خاطر نشان کرد: با همت ملت عزیز ایران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، همچون حماسه نهم دی ماه پر شور برگزار خواهد شد و ملت ایران پاسخی دندان شکن به یاوه گویی‌ها و تحریم‌های مستکبران می‌دهند.
موسویون با اشاره به تهدیدات دشمنان و با تاکید بر این مطلب که حضور مردم در صحنه‌های مختلف و وحدت بین آحاد ملت از جمله اساسی‌ترین عوامل حراست از امنیت ملی است، افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات مجلس نهم نیز به منظور حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات ضرورت دارد.
امام جمعه موقت زنجان با اشاره به لزوم حمایت از ولایت فقیه در جامعه تصریح کرد: با توجه به تجربیات گذشته همواره در صحنه‌های حساس و بحران‌ها پیروی از ولایت فقیه به کمک ملت ایران آمده است.
وی به بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه نیز اشاره کرد و افزود: کشورهای غربی با حمایت از زورگویان منطقه نشان دادند که به فکر مردم ضعیف جهان نبوده و به دنبال منافع خود و غارت سرمایه ملت‌های دیگر هستند.
موسویون خاطر نشان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌ها و امتحان‌ها سر بلند بیرون آمده و در انتخابات آتی نیز حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول