اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طبرسی:

تعیین‌کنندگان شرط و شروط برای حضور در انتخابات جایی در بین مردم ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران‌ گفت: کسانی که برای حضور در انتخابات شرط و شروط تعیین کرده‌اند باید بدانند که آنها صف خود را جدا کردند.

تعیین‌کنندگان شرط و شروط برای حضور در انتخابات جایی در بین مردم ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه نخست نماز جمعه امروز با بیان اینکه آنچه بر جسم و اندیشه بشر امروز حاکم است، هواپرستی است، اضافه کرد: دنیا به عشق کور مبتلا است و در زمان ظهور حضرت حجت، افکار مردم تغییر می‌کند.
طبرسی با بیان اینکه اکنون مسلمانان قران را مطابق میل تفسیر می‌کنند، ادامه داد: تصور برخی بر این است که عقیده را هم مانند کالا می‌توانند برای ما صادر کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه شیعه اعتقاد دارد قانون، قانونگذار و مجری قانون باید معصوم باشد، خاطرنشان کرد: در انتظار چنین جامعه‌ای هستیم که همه در مقابل قانون برابر باشند.
طبرسی یادآور شد: مسلمانان به دلیل اینکه قرآن را بد فهمیده‌اند اکنون پراکنده هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز نگران گرانی و افزایش قیمت ارز هستیم، بیان داشت: تقوا را فراموش کرده و به فکر ارز روز قیامت نیستیم.
خطیب جمعه مردم ساری در خطبه دوم نماز جمعه امروز  گفت: یک کشیش انگلیسی مطرح کرده اگر امام حسین (ع) به مسیحیت تعلق داشت در هر قسمت از زمین برایش پرچم و مناره برافزاشته  کرده و مردم را به آیین مسیحیت دعوت می‌کردیم.
وی با اشاره به سالگرد منحوس کشف حجاب به دستور رضاخان اضافه کرد: هنوز تبعات منفی ‌و شوم کشف حجاب را مشاهده می‌کنیم.
طبرسی با بیان اینکه 53 شخصیت ضد فرهنگی در آن مقطع، زمینه را برای اجرای این دستور فراهم کردند، یادآور شد: در آن وضع، زنان حجاب خود را حفظ کردند و نمی‌دانیم امروز در جامعه اسلامی چه شرایطی پیش آمده که وضعیت حجاب اینگونه است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب را باید با همه ارزش‌ها حفظ کنیم، تصریح کرد: در آن مقطع حکومت مروج بی‌حجابی بود.
طبرسی با بیان اینکه انقلاب و اسلام را بدنام نکنیم، بیان داشت: انقلاب نواقصی دارد اما تمامی ارزش‌ها باید حفظ شود.
خطیب جمعه مردم ساری با اشاره به آرایش‌های مبتذل و بی‌حجابی و بدحجابی ادامه داد: مگر ما پیرو زهرا (س) و ائمه نیستیم.
وی با بیان اینکه حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش در از بین بردن این بدعت‌ها کمک کنند، خاطرنشان کرد: آنها که آرزوی سلطنت دارند باید بدانند این موضوع تمام شده و دیگر برنمی‌گردند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شهدای 18 دی ساری اظهار داشت: در مراسم شهدا حضور داشته باشیم و به تکریم آنها بپردازیم.
طبرسی با اشاره به انتخابات تصریح کرد: تا پیش از فتنه 88، انتخابات کش و قوس داشت اما پس از فتنه تا امروز، انتخابات حاشیه پیدا کرده و چند وجهی شده است.
وی با بیان اینکه انتخابات دچار پیدا و پنهان‌های فراوانی شده است، ادامه داد: کسانی که برای حضور در انتخابات شرط و شروط تعیین کرده‌اند باید بدانند که آنها صف خود را جدا کردند.
این مسئول یادآور شد: هر نسخه‌ای که مقام معظم رهبری برای ما صادر کنند انجام خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون خارج‌نشینان چشم به دلارهای آمریکا دوخته‌اند و مجبور هستند هر توهینی را به مقدسات ما روانه کنند.
طبرسی ادامه داد: باید به کوری چشم دشمنان در انتخابات‌ حضور حداکثری و پرشور داشته باشم.
وی با اشاره به اینکه انتخابات مسئله‌ای حیاتی است، گفت: دشمنان برای انتخابات تدارک دیده‌اند و با شرکت مردم، مایوس می‌شوند.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول