اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

انتخابات مجلس سرکشی استکبار را فرو می‌نشاند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: برگزاری انتخابات با شکوه مجلس اسباب سرکشی نظام استکباری و غرب را فرو می‌نشاند و سبب می‌شود تا آنها یک بار دیگر در برابر عظمت این ملت زانو بزنند.

انتخابات مجلس سرکشی استکبار را فرو می‌نشاند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان و تعدادی از هیئت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی در بیله‌سوار اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند امسال نقطه اعتلای نظام اسلامی و در مقابل نقطه فرود دشمن از جایگاه قلدری خود می‌باشد و به یقین این ملت با حضور با شکوه خود درس تاریخی به دشمنان سرکش این نظام می‌دهند.
وی با یادآوری این‌که استکبار جهانی در این دوره از انتخابات نیز همچون خرداد 88 با به میان کشیدن بحث تقلب انتخابات اهداف شومی را در سر می‌‌پروراند، تصریح کرد: تنها ابزار مقابله با این ترفند دشمن تکیه و توسل ما به ابزار و رفتار قانونی است به گونه‌ای که اگر قانونمدارانه در انتخابات حرکت کنیم هم مشارکت مردم را ارتقا می‌دهیم و از سوی دیگر اسباب اقتدار نظام فراهم می‌شود.
زیبانژاد با یادآوری این‌که مجلس آینده باید مجلس تدبیرکننده امور و بسیاری از مشکلات جامعه و همچنین بازوی توانمند ولایت فقیه باشد، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو از منظر شناخت جایگاه و عظمت نظام اسلامی از سوی برخی از کج‌اندیشان و افراد فریب خورده با اهمیت است به گونه‌ای که همه وظیفه داریم در این انتخابات صلابت انقلاب اسلامی را به روشنی نشان دهیم.
این مسئول حضور حداکثری مردم را در پای صندوق رأی یکی از ابزارهای وحشت دشمن و در نقطه مقابل اقتدار نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: با بی‌طرفی مجریان انتخابات می‌توانیم اعتماد و اطمینان مردم را افزایش دهیم و زمینه حضور حداکثری مردم را بهتر و شایسته فراهم کنیم.
وی به برخی پیچیدگی‌های انتخابات و استفاده دشمن از فرصت‌ها و برخی خلأها اضافه کرد: رفتارهای انتخاباتی ما باید به گونه‌ای باشد تا خلأیی به وجود نیاید و کسی نتواند از این خلأها به نفع خود استفاده کند.
به گزارش فارس، فرماندار بیله‌سوار همچنین خطاب به قانون‌شکنان و افرادی که زودتر از موعد مقرر کار تبلیغات را شروع کردند، گفت: قانون‌شکنی که نتواند به عهد خود با مردم عمل کند، نمی‌تواند بهترین قانون‌گذار برای جامعه باشد.
وی شایعات مطرح شده در جامعه در رد یا تأیید صلاحیت برخی از کاندیداها را نادرست و هیاهوی ایجاد شده در مسیر اهداف دشمن یاد کرد و افزود: هنوز دو ماه به برگزاری انتخابات باقی‌مانده است و باید از پیش داوری‌ها و قضاوت‌های زودهنگام پرهیز کنیم چرا که در نهایت تأیید و رد صلاحیت کاندیداها به دست عالی‌ترین مراجع کشورمان انجام شده و در چند روز باقی‌مانده به یوم تبلیغات اعلام می‌شود.
زیبانژاد هرگونه شکل‌گیری ستاد انتخاباتی را در ایام باقی‌مانده به تبلیغات جرم آشکار اعلام کرد و اظهار داشت: بر این اساس پیگیری‌های لازم در حوزه تخلف ادارات ناشی از استفاده از امکانات دستگاه خود برای نامزدهای انتخابات انجام می‌شود و با افرادی که در این راستا اقدام به تخلف کنند، برخورد قاطع می‌شود.
فرماندار بیله‌سوار در مورد فعالیت کارمندان در ستادهای انتخاباتی نیز تصریح کرد: کارمندان ادارات آزاد هستند ساعات غیراداری و خارج از وقت اداری در ستادهای انتخاباتی کاندیداها شرکت کنند اما در زمان حضور در اداره حق تبلیغ و توزیع پوستر انتخاباتی کاندیدای خاص را ندارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول