اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چادگان:

400 نفر کار اجرایی انتخابات در چادگان را به عهده دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار چادگان گفت: حدود 400 نفر کار اجرایی انتخابات در شهرستان چادگان را به عهده دارند.

400 نفر کار اجرایی انتخابات در چادگان را به عهده دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، بهرام خواجه سعیدی در جلسه شورای اداری این شهرستان به برگزاری انتخابات سالم در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: نزدیک به 400 نفر کار اجرایی انتخابات را در شهرستان بر عهده دارند و برای بهتر برگزار شدن انتخابات تمام مسئولان ادارات باید وسایل نقلیه خود را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.
وی در ادامه به تعهد اشتغال‌زایی شهرستان اشاره کرد و افزود: تعهد اشتغال شهرستان یک‌هزار و 339 نفر است که تاکنون در 9 ماهه نخست سال جاری برای یک‌هزار و 142 نفر اشتغال ایجاد و 85 درصد طرح‌های اشتغال‌زایی جذب شده و چادگان رتبه نخست استان را در این زمینه کسب کرده است.
خواجه سعیدی به سرانه فضای ورزشی شهرستان اشاره و تصریح کرد: سرانه فضاهای ورزشی شهرستان چادگان در سال جاری 47 صدم سانتی‌متر است که با اجرای طرح‌های نیمه کاره تا پایان سال 91 به 88 صدم می‌رسد.
وی اضافه کرد: بیش از 6میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره و اعتبارات تملک دارایی‌ها به ورزش شهرستان اختصاص یافته و در این راستا سه طرح نیمه کاره استخر شنا و سالن ورزشی چندمنظوره تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسند.
 
*‌ آمار دقیقی از طلاق در چادگان وجود ندارد

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان چادگان نیز در ادامه گفت: در سال جاری و تا پایان آذرماه 436 ولادت و 142 فوتی و همچنین 440 ازدواج به ثبت رسیده است که به دلیل نداشتن دفترخانه طلاق، آمار دقیقی برای این واقعه در شهرستان وجود ندارد اما شواهد نشان می‌دهد از هر هفت ازدواج در شهرستان یک ازدواج به طلاق می‌انجامد.
اکبر احمدی اضافه کرد: از ابتدای طرح صدور شناسنامه‌های مکانیزه برای افراد بالای 15سال، بیش از 200 جلد شناسنامه صادر و تحویل متقاضیان شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول