اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات چهارمحال و بختیاری:

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری از مردم این استان خواست تا در راستای برگزاری انتخاباتی سالم در 12 اسفند، تخلفات انتخاباتی را به هیئت بازرسی انتخابات این استان گزارش کنند.

مردم تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات انتخاباتی است.
وی تصریح کرد: این هیئت در اجرای ماده 25 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، به منظور کنترل بر حسن جریان انتخابات، آماده دریافت گزارشات مربوط به وقوع تخلفات انتخاباتی خواهد بود.
فروزنده با اشاره به استقرار دبیرخانه این هیئت در ساختمان شماره دو استانداری این استان، تصریح کرد: از مردم همچنین درخواست  می شود مواردی را که موجب مخدوش شدن حسن جریان انتخابات است، به صورت حضوری با تلفنی به این هیئت گزارش کنند. 
معاون برنامه‎ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات در استان اندیشیده شده است، افزود: ساختار نظام ما مبتنی بر مشارکت مردم است که انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌‎ترین ارکان نظام عرصه بسیار مهم دیگری از این مشارکت محسوب می‌شود.
وی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را موجب یأس دشمن برشمرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره به فکر توطئه برای مقابله و براندازی نظام بوده و هستند اما با درایت و هوشیاری مردم همیشه با شکست روبه‌رو شده‎اند.
فروزنده افزود: در این مقطع از تاریخ انقلاب و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم با تدابیر مقام معظم رهبری و پشتوانه محکم مردمی، سربلند و پیروز بیرون خواهیم آمد و به دشمنان اجازه دستیابی به اهداف شوم خود را نخواهیم داد.
وی بر ضرورت برقراری فضایی آرام و سالم در روند انتخابات تاکید کرد و افزود: همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه، بانشاط به کار خواهیم بست و در این راه به امر قانون عمل خواهیم کرد. 
 رئیس هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری به مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در فصل هفتم این قانون برای تخلفات ناشی از تقلب در انتخابات 18 جرم تعریف شده است که فردی را که مرتکب این جرائم شود به مراجع قضایی ارجاع داده و با آن به شدت برخورد خواهد شد.
وی ارتقای آگاهی عمومی، انتشار صادقانه اخبار و اطلاعات، ایجاد فضای نشاط‌ آور و امیدوارکننده و جلوگیری از یأس و ناامیدی عمومی را از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها و مطبوعات در عرصه انتخابات دانست.
فروزنده خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس نهم که 12 اسفند امسال برگزار می‌شود نقطه روشنی برای پاسخگویی ملت ایران به حرکت‌های ددمنشانه افکار و اندیشه‌های پلیدی است که فقط به فکر سلطه و سرکوب آرمان جامعه اسلامی و دینی است.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول