اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

حضور پرشور در انتخابات بزرگ‌ترین ضربه به استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشور و شعور ملت ایران در انتخابات مجلس بزرگ‌ترین ضربه به جهان استکبار است.

حضور پرشور در انتخابات بزرگ‌ترین ضربه به استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در همایش آموزشی مجریان انتخابات در استان بوشهر اظهار داشت: کار مجریان انتخابات دفاع مقدس سیاسی در مقابل تهاجم نرم سیاسی دشمن با کارشناسی و دانش بنیانی و قانونمداری است.
وی افزود: همه باید از شورای نگهبان در انجام وظیفه خطیر خود حمایت کنیم.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، طراحی و برنامه‌ریزی‌های سیستم‌های جدید براندازی یک کشور، مدل طراحی جنگ نرم آغاز شده است.
صفایی بوشهری با اشاره به انقلابات مخملی در برخی کشورهای اروپایی اظهار داشت: جریان جنگ نرم سیاسی، تهاجم نرم سیاسی خود را در برخی کشورها از جمله گرجستان، قرقیزستان و ...آغاز کرده و کشورها را دچار چالش و سقوط کردند و نیروهای مورد نظر خود را جایگزین کردند.
امام جمعه بوشهر افزود: روش تهاجم نرم سیاسی این است که خواص را منحرف کرده و آن‌ها را از اعتقادات انقلابی دور و نسبت به رهبری نظام فاصله می‌اندازند و مردم را نیز از نظام ناامید می‌کنند.
وی بیان کرد: روش دوم تهاجم نرم سیاسی در انتخابات دنبال می‌شود و مهاجمان عناصر خود را وارد صحنه کرده و به دنبال این هستند تا با انحراف در خواص به شکل سیاسی و انتخابات نیروی خود را به کار بگیرند و انقلاب را به شکل نرم در دست گرفته و آن را صادر کنند.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: دشمن در فتنه 88 هم به دنبال همین روش بود و فکر می‌کردند ایران هم مثل گرجستان و اوکراین است.
صفایی بوشهری یادآور شد: در تهاجم سیاسی نرم که 100 مرحله است اگر 18 تا 36 مرحله آن در یک کشور اجرا شود آن کشور سقوط می‌کند، حال در فتنه 88 دشمنان 80 مرحله آن را اجرا کردند اما با رهبری امام خامنه‌ای و بصیرت مردم ولایتمدار ایران تمام کاخ پوشالی آنان از بین رفت.
وی بیان کرد: یکی از موقعیت‌هایی که تهاجم سیاسی نرم به دنبال آن است برگزاری انتخابات بوده که روش‌های لازم برای اجرای طرح‌های خود را به کار می‌گیرند.
امام جمعه بوشهر گفت: فشار بر شورای نگهبان، سلب اعتماد مردم به نظام، زیر سوال بردن صحت انتخابات، اخلال در برگزاری انتخابات از روش‌های تهاجم نرم سیاسی در امر انتخابات است.
صفایی بوشهری بیان کرد: مردم باید با شور و شعور بالا، بصیرت، ولایتمداری و حضور جدی در انتخابات داشته باشند و با بصیرت رأی خود را به صندوق بیندازند.
وی با بیان اینکه قانونمداری بزرگ‌ترین شکل ولایتمداری است، گفت: شهادت می‌دهم انتخابات ایران، سالم‌ترین انتخابات در طول تاریخ است.
انتهای پیام/م10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول