اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

آموزش مجریان انتخابات موجب سرعت و صحت آن می شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: آموزش مجریان موجب افزایش دقت، سرعت و در نهایت صحت انتخابات می‌شود.

آموزش مجریان انتخابات موجب سرعت و صحت آن می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، بهروز مهدوی در کارگاه آموزشی مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آموزش مستمر و به موقع موجب افزایش مشارکت مردمی و افزایش اعتمادسازی در جامعه می‌شود.
وی، رویکرد وزارت کشور در این دوره از انتخابات را فرهنگ‌سازی در بین اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: همه مردم باید از قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی انتخابات آگاهی کامل داشته باشند.
مهدوی خاطرنشان کرد: نقش، جایگاه مردم و میزان تاثیرگذاری آنان در سرنوشت کشور به واسطه مشارکت در انتخابات باید تبیین شود.
وی اضافه کرد: باید با بیان نقش مهم اقشار و گروه‌های مختلف مردم و استفاده از ظرفیت‌های مبلغان مذهبی به ویژه ائمه جمعه موجب جذب حداکثری مردم در انتخابات شد.
مسئول کمیته آموزش انتخابات آذربایجان‌شرقی، برنامه‌ریزی برای خنثی‌سازی تبلیغات مسموم و فضای ناامیدی را از دیگر عوامل شرکت بیشتر مردم دانست.
مهدوی گفت: باید در انتخابات از نخبگان و چهره‌های برجسته ملی نیز برای سخنرانی با هدف تقویت همگرایی و همچنین قابلیت‌های رسانه‌ها برای ایجاد فضای شورانگیز انتخاباتی بهره برد.
وی، تبلیغ برای حضور و مشارکت رای اولی‌ها در انتخابات، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های موضوعی در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز دولتی با هدف تشویق به مشارکت در انتخابات و بهره‌گیری از تبلیغات عمومی در سطح حوزه‌های انتخابیه برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی را ضروری عنوان کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول