اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر گفت: دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است.

دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی بحرانی بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه کنگان، دیر و جم در محل فرمانداری کنگان اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و حضور گسترده در انتخابات دشمنان را عصبانی می‌کند.
فرماندار دیر خاطرنشان کرد: بدون تردید دشمن بدنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات برای ضربه زدن به نظام دینی است.
بحرانی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران همچون دوره‌های گذشته در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.
وی اضافه کرد: مجریان انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت با پیروی از منویات رهبری و در راستای حفظ دستاوردهای امام راحل و شهدا همواره اجرای قانونی و سالم انتخابات و صیانت از آرای مردم را با تمام وجود و به نحو احسن انجام خواهند داد.
فرماندار کنگان نیز در این جلسه گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسالت مهم دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است.
تیمور یزدان‌شناس افزود: فضای حاکم بر حوزه انتخابیه باید بگونه‌ای باشد که انتخابات در نهایت سلامت و با صلابت برگزار شود.
معاون فرماندار جم نیز بیان کرد: شهرستان جم با مشارکت بالای 90درصد در دوره‌های گذشته همواره یار و یاور نظام در عرصه‌های مختلف بوده و در 12 اسفند نیز بار دیگر خالق حماسه‌ای ماندگار از حضور حداکثری خواهند بود.
عبدالحسین رفیعی‌پور افزود: به فضل خدا این انتخابات با سلامت و با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.
رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر نیز گفت: اعضای هیئت نظارت و اجرایی این حوزه همواره با بی‌طرفی و البته نظارت دقیق و صحیح شرایط لازم را برای انتخاباتی سالم فراهم خواهند کرد.
عباس شریف افزود: هم‌اندیشی همواره یکی از راه‌های برگزاری انتخابات سالم بوده و این جلسات می‌تواند مسئولان نظارتی و اجرایی را برای تحقق اهداف والای نظام یاری کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول