اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

چالشی برای برگزاری انتخابات در مشهد نداریم

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هیچ‌گونه چالشی برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان مشهد نداریم.

چالشی برای برگزاری انتخابات در مشهد نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با کسانی که از اموال دستگاه‌های دولتی برای هرگونه تبلیغات استفاده کنند برخورد می‌کنیم و در این میان با کسی نیز به هیچ‌عنوان تعارف نداریم.
فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان مشهد ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی تشکیل شده که در صورت مشاهده
هرگونه از این تخلفات به این داد سرا ارجاع داده می‌شود تا پرونده آنها مورد بررسی قرار گیرد.
موحدیان در پاسخ به سؤالی مبنی به حضور نوع حضور افراد ثبت نام شده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از نظر احزاب و گروه‌ها گفت: در حال جمع‌بندی هستیم اما هنوز نمی‌توان در این ارتباط به اعلام نظر قطعی‌ پرداخت.
فرماندار مشهد تاکید کرد: اما آنچه را که می‌توان گفت این است که در این‌ دوره از ثبت‌نام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقل‌ها بیش از سایر افراد ثبت‌نام کرده‌اند.
وی در ارتباط با حضور افراد به‌نام در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابن دوره از ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی افراد صاحب‌نام که در حزب‌های و جناح‌های خاصی حضور دارند نیز شرکت و اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.
فرماندار مشهد افزود: در میان ثبت‌نام شدگان این دوره از مجلس شورای اسلامی افراد به نام اصولگرا مستقل و نیز جبهه متحد اصولگرا آمده‌اند و ثبت‌نام کرده‌اند.
اصلاح‌طلب‌های در مشهد ثبت‌نام کرده‌اند اما نه با تابلوی مشخص
موحدیان در ادامه به حضور اصلاح‌طلبان در ثبت‌نام نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلب هم آمده‌اند اما آنچه که در این میان ‌می‌توان گفت این است که آنان در انتخابات تابلوی مشخصی نیست.
فرماندار مشهد در ارتباط با اعلام نظر هیئت اجرای در ارتباط با صلاحیت افراد گفت: هیئت اجرایی در حدود 10روز زمان دارد که بررسی‌های خود را در این ارتباط انجام دهد که بر این اساس فعالیت هیئت‌های اجرایی از 9 دی ماه تا 19  دی‌ماه ادامه دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اشاره کرد و گفت: نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک هفته زمان دارند که تبلیغات انجام دهند و پس از آن 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات، هر نوع تبلیغاتی ممنوع است و با افرادی که اقدام به تبلیغات کنند برخورد می‌شود.
فرماندار مشهد تاکید کرد: در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هیچ‌گونه چالشی برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان
مشهد نداریم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول