اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

کوتاهی در امر انتخابات خیانتی بزرگ به ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: مجریان انتخابات به عنوان امینان مردم بدانند که هرگونه کوتاهی در امر برگزاری انتخابات خیانتی بزرگ در پیشگاه ملت ایران و خداست.

کوتاهی در امر انتخابات خیانتی بزرگ به ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی پیش از ظهر امروز در همایش آموزشی مجریان انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات می‌تواند آثار و برکات ملی و زمینه تقویت نظام در عرصه بین‌المللی را فراهم کند.
وی افزود: وظیفه داریم زمینه حضور پرشور و شعور مردم ایران که نوعی عزت آفرینی و مظهر مردم سالاری دینی است را فراهم کنیم.
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: وظیفه مجریان انتخابات اجرای قانون به طور صد در صد است که ما با تشکیل ستادهای ناظرین شورای نگهبان و هیئت بازرسی برای این امر تلاش می‌کنیم.
شنبدی تاکید کرد: ویژگی انتخابات این است که مظهر مردم سالاری دینی است به طوری که مردم مجری و نقش آفرین آن هستند.
وی بیان کرد: وظیفه مسئولان ستاد انتخابات تامین زیرساخت‌ها و سازماندهی فرآیند انتخابات است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: دشمن برای به چالش کشیدن انتخابات اتاق فکر و جنگ نرم را طراحی کرده که با مشارکت حداکثری مردم این توطئه دشمنان نقش بر آب می‌شود.
شنبدی گفت: کسانی که بحث تقلب در انتخابات یا ایجاد فضای بداخلاقی سیاسی و شایعه پراکنی را مطرح می‌کنند بدانند این شگرد با حضور گسترده مردم در انتخابات ناکام می‌ماند.
وی خاطر نشان کرد: هنر ما این است که در این عرصه با دقت و ابتکار و بر اساس مدل و فرمول اعتماد مردم، زمینه حضور آنان پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم.
معاون استاندار بوشهر گفت: این فرمول و حضور تنها با بستر سازی و اعتماد مردم محقق می‌شود.
شنبدی بیان کرد: رویکرد ما در انتخابات حرکت در مسیر قانون انتخابات و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای است و در این مسیر با کسی تعارف نداریم و با کسانی که خلاف این مسیر حرکت می‌کنند و حریم انتخابات را رعایت نمی‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: جلوی هرگونه حاشیه‌های امنیتی و برخوردهایی که به حوزه انتخابات تعرض شود را می‌گیریم.
وی افزود: عمل به قوانین در چارچوب نگاه ولایت‌مدارانه برای مجریان انتخابات یک شاخص است.
شنبدی با بیان اینکه 90 درصد انتخابات در استان بوشهر به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته‌های فناوری، بررسی آنتن دهی سیم کارت تلفن همراه در تمام شعب ثابت و سیار، بررسی برنامه شبکه دیتای بخشداری‌ها به منظور دسترسی به شبکه vpn وزارت کشور از اقدامات انجام شده در حوزه فناوری است.
معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: انجام هماهنگی برای دوره آموزش سامانه جامع انتخابات ویژه کارشناسان فنی و تجهیز ستاد انتخابات برای جلسات ویدئو کنفرانس از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد انتخابات استان بوشهر است.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول