اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد هرمزگان:

انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان 28 دی ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات در تاریخ 28 دی ماه خبر داد.

انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان 28 دی ماه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده ظهر امروز طی نشستی خبری در این رابطه اظهار داشت: طی یک ماه گذشته چند جلسه مشورتی با فعالان حوزه مطبوعات و رسانه هرمزگان برای برگزاری انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات برگزار شد و پس از حل و فصل مشکلات و موانع اتفاق نظر کلی برای برگزاری انتخابات حاصل شد.
وی افزود: هم اکنون فضای اتحاد و یکدلی در میان اهالی مطبوعات و رسانه استان برقرار شده و امیدواریم این انتخابات با حضور حداکثری اعضاء و فعالان رسانه‌ای برگزار شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات فراهم شده است و همچنین هیئتی متشکل از فعالان رسانه‌ای استان نیز بررسی و تایید عضوهای خانه مطبوعات را با نظارت این اداره کل بر عهده دارند.
مریدی زاده تصریح کرد: آخرین زمان ثبت نام کاندیداها 26 دی ماه است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل ثبت نام کنند.

*مهلت ارسال نمایشگاه عکس محرم تمدید شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از تمدید مهلت ارسال اثر به نمایشگاه عکس محرم تا 24 دی ماه خبر داد.
وی بیان داشت: نظر به درخواست‌های متعدد و استقبال خوب شهروندان و عکاسان هرمزگانی از نمایشگاه عکس محرم مهلت ارسال آثار تا ‌24 دی ماه تمدید شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: هنر یکی از بهترین روش‌های انتقال مفاهیم به عموم جامعه است و هر زمان که فرهنگ و هنر در خدمت ارزش‌های متعالی و معنوی قرار گیرد اثرات آن بسیار ماندگار و عمیق خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: جلوه‌های فرهنگ عاشورایی در جای جای استان هرمزگان دارای خصوصیات و اشکال منحصر به فرد است و این تنوع و جلال و شکوه را می‌توان از طریق هنر عکاسی به سایر مردم جامعه انتقال داد.
مریدی‌زاده در ادامه بیان داشت: یکی از خصوصیات نمایشگاه امسال غیر رقابتی بودن آن است و آثار پس از داوری به مدت پنچ روز از 27 دی ماه در نگارخانه زنده یاد کورش گرمساری به نمایش در می‌آید و همچنین از راه یافتگان با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیس تقدیر می‌شود.
این نمایشگاه توسط انجمن سینمای جوان دفتر بندرعباس و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند آثار خود را به انجمن سینمای جوان ارسال کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول