اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار زنجان:

باید در گزینش افراد رسالت محوری مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار زنجان گفت: باید در گزینش افراد رسالت محوری مورد توجه قرار گیرد.

باید در گزینش افراد رسالت محوری مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، محمد علی شجاع حیدری بعد از ظهر امروز در همایش گزینش ادارات استان زنجان اظهار داشت: مسئولان فعال در گزینش ادارات باید رسالت محوری را در دستور کار خود قرار داده و از ماموریت محوری پرهیز کنند.
وی با مهم عنوان کردن کار گزینش در ادارات یادآور شد: گزینش افراد لایق و شایسته در سرنوشت یک کشور تاثیر بسزایی دارد.
مشاور استاندار زنجان با بیان اینکه افراد مسئول در گزینش ادارات باید به فرهنگ حسینی و انقلاب اسلامی توجه کنند،ادامه داد: در صورتی که ملاک‌های اسلامی در گزینش افراد مورد توجه قرار گیرد، بهترین انتخاب صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: در صورتی که نیروهای لایقی در ادارات جذب شوند، دستگاه و اداره مربوط به موفقیت و پیروزی دست پیدا می‌کند.
شجاع حیدری با اشاره به انتخاب پست مناسب برای افراد با توجه به استعداد و توانایی آنها اظهار داشت: هیچ امری برای نظام و انقلاب بهتر از چینش مناسب و انتخاب کارآمد نیروها نیست.
وی همچنین با تاکید بر لایه‌های وفاداری یادآور شد: افرادی که در گزینش هستند باید پیرو ولایت فقیه باشند.
مشاور استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه نباید در گزینش افراد روابط فامیلی مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در حال حاضر برخی از افراد به علت داشتن نسبت فامیلی با فرد متقاضی ملاحظه او را کرده و حتی در صورت نالایق بودن اقدام به پذیرش فرد می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: در گزینش افراد باید انتخاب اصلح مورد نظر باشد و همیشه این موضوع مورد توجه قرار گیرد، که فرد انتخاب شونده فردی مفید فایده برای نظام و انقلاب باشد.
شجاع حیدری با بیان اینکه مسئولان گزینش‌گر در ادارات در قبال جامعه و انقلاب مسئول هستند، اضافه کرد: در صورتی که فردی نالایق برای خدمت در نظام انتخاب شود، فرد گزینش‌گر باید پاسخگوی این انتخاب نادرست در برابر نظام و جامعه باشد.
وی همچنین با تاکید بر انتخاب افراد برای پست، یادآور شد: نباید برای پست‌ها دنبال افراد بود و شخصی را بدون اطلاع و صرفا از روی محبت، ترحم، نسبت فامیلی یا دوستی برای پست یا مقام خاصی منصوب کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول