اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی دانشگاه رودهن:

نگاه به اساتید و پژوهشگران گزینشی نباشد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: نباید نگاه به اساتید و پژوهشگران از دیدگاهی گزینشی صورت گیرد.

نگاه به اساتید و پژوهشگران گزینشی نباشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهرام وزیری پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت هفته پژوهش که با حضور فرماندار دماوند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، شهرداران دماوند و رودهن و جمعی از پژوهشگران در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد رودهن برگزار شد، اظهار داشت: همه دانشجویان، اساتید و پژوهشگران از سرمایه‏های این کشور محسوب می‏شوند.
وی ادامه داد: همه این افراد تحت لوای جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار داده‏اند و بر پیشبرد و توسعه روزافزون کشور باور دارند.
وزیری، پژوهشگران را افرادی خداترس‏ خواند و افزود: از آنجایی که پژوهشگران و دانشمندان خود را مجاب به ارائه ادله‏ علمی در بیان نقطه نظرات می‏دانند، از این رو خلق و خوی خداترسی در وجود آنها موج می‏زند.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اضافه کرد: باید دیدگاه‏ها به امر پژوهش به شکلی باشد که هر روز و هر هفته را روز و هفته پژوهش دانست.
وی خواستار توجه بیشتر مسئولان به امر پژوهش شد و افزود: خواسته مجموعه دانشگاهی کشور، توجه بیشتر مسئولان امر به مقوله پژوهش است تا در سایه آن توسعه ایران اسلامی محقق شود.
وزیری با اشاره به نحوه انتخاب پژوهشگران برگزیده امسال خاطرنشان کرد: در آیین تقدیر از پژوهشگران امسال سه نحوه گزینش وجود داشت.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تصریح کرد: گروه نخست جوایزی است که در کمیته هفته پژوهش فرمانداری شهرستان دماوند تعیین شده بود.
وی ادامه داد: گروه بعدی جوایزی است که بنا بر وظیفه هرساله محوله از دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مرکزی از سوی دانشگاه آزاد رودهن و دماوند به پژوهشگران تقدیم می‏شود.
وزیری در پایان برای وجود دیدگاهی پژوهش‏محورانه در تمامی زمینه‏های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه ابراز امیدواری کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این همایش از برگزیدگان عرصه دانش و پژوهش شهرستان دماوند با تقدیم لوح تقدیر و هدیه یادبود قدردانی به عمل آمد.  
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول