اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آران و بیدگل خبر داد:

گزینش 128 مأمور سرشماری در آران و بیدگل

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آران و بیدگل از گزینش 128 نفر برای سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری خبر داد.

گزینش 128 مأمور سرشماری در آران و بیدگل
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد فیروزی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 128 فرد گزینش شده برای سرشماری نفوس و مسکن 74 نفر به عنوان مأمور میدانی سرشماری برای جمع‌آوری اطلاعات به درب منازل مراجعه می‌کنند.
وی افزود: از 74 نفر مأمور سرشماری نیز 64 نفر در مناطق شهری و 10 نفر نیز در روستاها اقدام به جمع‌آوری اطلاعات لازم نفوس و مسکن می‌کنند.
فرماندار آران و بیدگل در ادامه به تغییر فاصله زمانی دوره سرشماری نفوس و مسکن امسال به عنوان یکی از ویژگی‌های آن نیز اشاره کرد و گفت: طرح سرشماری نفوس و مسکن از سال 1335 تا کنون شش دوره به صورت 10 ساله برگزار شده که طرح مذکور در سال جاری به عنوان اولین دوره با فاصله زمانی 5 سال با دوره گذشته اجرا می‌شود.
فیروزی‌پور با یادآوری اهمیت امر سرشماری خاطرنشان کرد: نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن در تمامی زمینه‌های تعالی کشور تأثیرگذار است و به همین منظور، مشارکت و همکاری مردم با مأموران سرشماری اهمیت بسیار زیادی دارد.
وی با تأکید بر محرمانه بودن اطلاعاتی که مردم به آمارگیران می‌دهند، مشارکت مردمی در ارائه اطلاعات صحیح را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 همزمان در سراسر کشور طی مدت 21 روز از تاریخ دوم تا 22 آبان‌ماه با مراجعه مستقیم مأموان سرشماری به تمام واحدها و اماکن انجام می‌گیرد.
کلاس‌های مرحله سوم آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن 90 ویژه مأموران سرشماری، بازبین‌ها، کارشناسان گروه و کارشناسان بازبینی به مدت 12 روز از روز شنبه شانزدهم مهرماه آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول