اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش همدان:

گزینش قوی سنگ‌بنای ایجاد یک نظام قدرتمند است

خبرگزاری فارس: مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش همدان گفت: برای برخورداری از یک نظام قدرتمند در تمام عرصه‌ها، نیاز به گزینش قوی، استفاده از افراد مجرب، متعهد و متخصص داریم.

گزینش قوی سنگ‌بنای ایجاد یک نظام قدرتمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا علی‌بخشی ظهر امروز در همایش تجلیل از گزینشگران برتر استان همدان با اشاره به اینکه در عرصه آموزش و پرورش وظیفه مهمی بر دوش ما است، افزود: مقام معظم رهبری بر موضوع پالایش نیروها و زبده‌گزینی در امر گزینش تاکید کردند.
وی با بیان اینکه جامعه در امر گزینش نیاز به نیروی کارآمد و متخصص دارد، ادامه داد: اگر نظام ما خواهان یک نظام قوی است باید گزینش آن نیز به خصوص در سیستم اداری قوی باشد.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: سنگ بنای اول گزینش با پیام امام خمینی(ره) آغاز شد و ایشان در آن زمان به همه هشدار دادند که از افراط و تفریط و تنگ‌نظری و تند خویی پرهیز کنید.
وی افزود: نتیجه حضور افراد شایسته در رأس نظام، جلب رضایت جامعه است و ما باید برای گزینش افراد برتر دقت لازم را داشته باشیم.
علی‌بخشی ابراز داشت: در مجموع پرونده‌هایی که به قسمت گزینش ارجاع داده شده 5 هزار و 200مورد است که 3 هزار و 924 پرونده حل شده و به نتیجه رسیده است.
وی با بیان اینکه از جریان‌های مهم در امر گزینش موضوع ارشاد است، ادامه داد: البته در امر گزینش پرونده‌ها، همکاران ما بیشترین مساعدت را داشته‌اند تا پرونده‌ها هر چه بهتر به نتیجه برسند و اگر سخت‌گیری زیاد می‌کردند چه بسا تعداد کمی از این پرونده‌ها به نتیجه می‌رسید.
مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: بررسی ما در مجموعه گزینش یک بررسی شفاف و قابل دفاع است و هنگامی که پرونده فرد به نتیجه می‌رسد به وی نتیجه ابلاغ می‌شود که در صورت اعتراض دفاعیه خود را اعلام کند.
وی اذعان کرد: کسانی که در مجموعه گزینش قرار دارند در راستای احقاق حق تلاش می‌کنند تا اینکه به فردی ظلمی نشود و یا فردی که صلاحیت لازم را ندارد وارد مجموعه‌ای نشود.
در این همایش از 12 نفر از افراد برتر در عرصه مسابقات قرآنی، بازنشسته‌های گزینش و همچنین از خانواده شهید لطفی تقدیر شد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول